nish 20 Skrevet 3. November Besøgte denne søde og frække kvinde forleden. Blev mødt med kys og kram og vi fik aftalt en gang erotisk massage og FP. Fik klaret bad og allerede på vej derfra begyndte hun at lægge op til det frække hvilket fik gjort mig temmelig opstemt. Mig ned på maven og så gik hun ellers igang med det frækkeste erotiske massage jeg har fået længe. Masser af pirring de rigtige steder og hendes bløde dejlige bryster fik jeg også fornøjelse af. Inden længe var hendes hånd inde og mærke pikken og snart kunne jeg mærke hendes tunge også. Nu var det tid til turn arround og så fortsatte hun med et dybt og vådt blowjob hvor kuglerne også fik lækker opmærksomhed.....Nu var det min tur til at give hende lidt igen...om i en 69 og så fik jeg ellers fornøjelse af at smage hendes dejlige og våde fisse både med tunge og fingre. Mærkede tydeligt hun blev mere og mere våd..... herefter på med kondom og så blev der ellers til sex i doggy og missionær inden hun til sidst red mig til udløsning. Kommer helt sikker igen.... Hun er nem at kommunikere med og havde også tid til lidt snak om andet end sex. https://annoncelight.dk/showad/441822 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg