Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt June i Roskilde. Hun er på samme adresse som Nam Nam

Hun er virkelig sød og kærlig at være sammen med. Vil meget gerne kæle, kramme, nusse og kysse. Hun mis en meget lille og det kan være ret svært at komme op i hende. Hendes byster er eftermonteret og meget specielle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kihan skrev, for 42 minutter siden:

Hun mis en meget lille og det kan være ret svært at komme op i hende. Hendes byster er eftermonteret og meget specielle.

Meget snæver lyder det til ? hvad når den kommer op, er det en meget kort skede hun har også ?

Og så det med brysterne - specielle ? Er de bare hårde eller er det gået galt da de blev lavet ?

Hun kyder jo i dit indlende sød og dejlig men hvordan vil du beskrive hendes fremtoning ? er hun lækker og passer alderen nogenlunde ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom faktisk ikke rigtigt helt op i hende, men jeg har åbenbart kæmpe stor en .......:lol:

Med hensyn til brysterne er de bare anderledes, de er ikke specielt store men nærmest kuglerunde og ikke ret bløde, jeg er ikke ekspert og holder mig normalt til "originale" bryster, store som små.

Alder, tja ... heller ikke her er jeg ekspert ud i det asiatiske men vil da mene at hun sagtens kan være 10 år ældre, ikke en overdreven skønhed men vel nærmest en naboen datter kone type 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...