Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt June i Roskilde. Hun er på samme adresse som Nam Nam

Hun er virkelig sød og kærlig at være sammen med. Vil meget gerne kæle, kramme, nusse og kysse. Hun mis en meget lille og det kan være ret svært at komme op i hende. Hendes byster er eftermonteret og meget specielle.

Skrevet
kihan skrev, for 42 minutter siden:

Hun mis en meget lille og det kan være ret svært at komme op i hende. Hendes byster er eftermonteret og meget specielle.

Meget snæver lyder det til ? hvad når den kommer op, er det en meget kort skede hun har også ?

Og så det med brysterne - specielle ? Er de bare hårde eller er det gået galt da de blev lavet ?

Hun kyder jo i dit indlende sød og dejlig men hvordan vil du beskrive hendes fremtoning ? er hun lækker og passer alderen nogenlunde ?

Skrevet

Jeg kom faktisk ikke rigtigt helt op i hende, men jeg har åbenbart kæmpe stor en .......:lol:

Med hensyn til brysterne er de bare anderledes, de er ikke specielt store men nærmest kuglerunde og ikke ret bløde, jeg er ikke ekspert og holder mig normalt til "originale" bryster, store som små.

Alder, tja ... heller ikke her er jeg ekspert ud i det asiatiske men vil da mene at hun sagtens kan være 10 år ældre, ikke en overdreven skønhed men vel nærmest en naboen datter kone type 

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
Skrevet
Brystomann skrev, den 6.1.2026 at 18:23:

Hende June, 

På nogle af billederne kan hun godt se lidt småbuttet ud, er hun det??

???

Skrevet
Brystomann skrev, for 22 timer siden:

Er der virkelig ikke andre der har besøgt hende..??

Så længe du bliver ved med bare at stå på perronen og shooter, så risikerer du at hun er væk før du når at besøge hende.

Du har jo lov til at gå igen hvis hun er større end hvad der falder i din smag

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.