butsiman 2 Skrevet 24. April, 2014 Er her en pervers amatørpige? En der ikke har noget imod at tisse mig i munden, stikke nåle i mig, og fiste mig, gerne en yngre pige med eget sted, og som har lyst at ses igen og igen. Nålemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2014 Det lyder lige netop som noget for en nybegynder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 24. April, 2014 Kinky josefine i Skanderborg er min umiddelbare tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butsiman 2 Skrevet 24. April, 2014 Ja, er jyde gerne Herning eller en radius på ca. 100 km. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butsiman 2 Skrevet 24. April, 2014 Apropos amatør og nybegynder, giver jeg gerne undervisning hvis du har mod på at prøve ovennævnte disipliner, men ikke har prøvet før. Kom frisk. Nålemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 24. April, 2014 (edited) Det lyder lige netop som noget for en nybegynder! HAHAHAHAHAHAHA Ja det lyder Arto-agtigt men: *ROFLMFAO* Redigeret 24. April, 2014 af Dionysos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butsiman 2 Skrevet 24. April, 2014 Tja, kan jeg få nogen til at grine, har jeg da gjort noget godt. Nålemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 24. April, 2014 Tja, kan jeg få nogen til at grine, har jeg da gjort noget godt. Nålemanden er det seriøs? det med tisset... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butsiman 2 Skrevet 24. April, 2014 Gerne, men ikke et krav. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2014 er det seriøs? det med tisset... Det er det nye! Undskyld, jeg skal nok liste ud af tråden igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. April, 2014 Er her en pervers amatørpige? En der ikke har noget imod at tisse mig i munden, stikke nåle i mig, og fiste mig, gerne en yngre pige med eget sted, og som har lyst at ses igen og igen. Nålemanden nåle, fiste OG ung amatør, det er måske en umage cocktail. Hvis alder og "amatør" skråttes så tror jeg at mulighederne er større 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. April, 2014 Hende her er nok den jeg kan komme på matcher dine ønsker mest: http://www.sexpiger.dk/bloodbitch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butsiman 2 Skrevet 24. April, 2014 Måske har du ret Holstebronx, men håbet er stadig lysegrønt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. April, 2014 Måske har du ret Holstebronx, men håbet er stadig lysegrønt Husk at "citer" så er man sikker på at den anden læser det eller ja...det er min egen personlige mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 24. April, 2014 Det er det nye! Undskyld, jeg skal nok liste ud af tråden igen... drikker man det så eller gumler man lidt på det og spytter det ud igen? nogen der ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butsiman 2 Skrevet 24. April, 2014 drikker man det så eller gumler man lidt på det og spytter det ud igen? nogen der ved det? Jeg gør ikke, smager det lidt og lader det løbe ud af munden, men urin er i øvrigt steril men der er en ret lav grænse for hvor meget fordøjelsessystemet kan omsætte på grund af indholdet af visse salte. Nålemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. April, 2014 drikker man det så eller gumler man lidt på det og spytter det ud igen? nogen der ved det? Man gør vel lige netop det man har lyst til og tænder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sarang 1 Skrevet 25. April, 2014 Du drikker da det hele Har lige været på besøg hos Samantha hos Citygirls i Helsingør. Havde hende siddende ca 15 minutter på mit ansigt - jeg brugte tungen godt, og hun gav mig små sjatter med korte mellemrum. Hun havde drukket så meget vand, at det kun smagte svagt bittert - og var i øvrigt super lækker og nyvasket. Jeg var overmåde tilfreds med ydelsen, hun havde god humor og morede sig med at gnubbe sig godt mod mit ansigt når jeg fik fat med tungen de rigtige steder. Da du ligger på et håndklæde, og ikke har et spyttekar i nærheden, så er det vist bare ned med dråberne. I den fortynding jeg fik er jeg ikke nervøs for salte eller andet, det er som at drikke en mild citronvand - bare meget sjovere. Så - bare kom i gang ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 25. April, 2014 Jeg gør ikke, smager det lidt og lader det løbe ud af munden, men urin er i øvrigt steril men der er en ret lav grænse for hvor meget fordøjelsessystemet kan omsætte på grund af indholdet af visse salte. Nålemanden Det er vist først hvis man igennem flere dage har drukket sin egen urin at man begynder at få problemer pga. det højere og højere saltindhold: https://groups.google.com/forum/#!topic/dk.videnskab.sundhed/ZjS_O2UxgaM Ffaldt også lige over denne historie om genbrug af urin: En sådan stor tulku, havde overnattet i Gompa’en, for et halvt år siden og alt hans urin var blevet opsamlet. I dagene efter hans besøg havde de lokale munke æltet den med mel til en dej, som blev formet i piller. De er gode som medicin og til at klare hjernen med. Læs hele historien her, hvor der også står noget om fluesvampe: http://www.nepalhelp.dk/stories.htm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 26. April, 2014 HAHAHAHAHAHAHA Ja det lyder Arto-agtigt men: *ROFLMFAO* Og du lyder temmelig dum. Kan du ikke bare lade manden have sine lyster - uden at latterliggøre dig selv i forsøget på at gøre ham til grin? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 26. April, 2014 nåle, fiste OG ung amatør, det er måske en umage cocktail. Hvis alder og "amatør" skråttes så tror jeg at mulighederne er større Og naturligvis uden at vide noget som helst om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 26. April, 2014 Du drikker da det hele Har lige været på besøg hos Samantha hos Citygirls i Helsingør. Havde hende siddende ca 15 minutter på mit ansigt - jeg brugte tungen godt, og hun gav mig små sjatter med korte mellemrum. Hun havde drukket så meget vand, at det kun smagte svagt bittert - og var i øvrigt super lækker og nyvasket. Jeg var overmåde tilfreds med ydelsen, hun havde god humor og morede sig med at gnubbe sig godt mod mit ansigt når jeg fik fat med tungen de rigtige steder. Da du ligger på et håndklæde, og ikke har et spyttekar i nærheden, så er det vist bare ned med dråberne. I den fortynding jeg fik er jeg ikke nervøs for salte eller andet, det er som at drikke en mild citronvand - bare meget sjovere. Så - bare kom i gang ! Hun lyder interessant - er det hende her? http://www.citygirls.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=72:samantha&catid=34:sider&Itemid=150 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 26. April, 2014 Det er det nye! Undskyld, jeg skal nok liste ud af tråden igen... Meeen hun var nu alligevel lidt nysgerrig den lille Bly. Man gør vel lige netop det man har lyst til og tænder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. April, 2014 Meeen hun var nu alligevel lidt nysgerrig den lille Bly. Det har jeg da heller aldrig benægtet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. April, 2014 Og naturligvis uden at vide noget som helst om det. Jeg kan da se hvilke annoncer der findes på nettet. Jeg kigger dog kun i jyllands / midtjylland afd. da det jo er her jeg bor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg