Hop til indhold
smed80

Fitness/Bodybuilder pige?

Recommended Posts

hejsa er vel ikke nogle som keder til en pige som har en Fitness/Bodybuilder krop som hende på billeder. "er fra nettet" 
som tilbyder sex for penge. og må godt være i midt jyldland. den her debat er ikke om sådan nogle piger er lækker 
eller ej. men en efterlysen. 

ville godt prøve og en sex med sådan en piger. som har muskler og sixpack. derfor spøge jer om i ved om der sku være 
sådan en piger her i jyldland. 

sige ikke noget om hun skal lige se sådan ud som hender på billedet.. 

955023899.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg søgte for noget tid siden og der kom et svar...tjek det ud under Jyllands afd.

Hun er nok ikke helt så muskuløs som hende du viser på billedet....

Del dette indlæg

Link til indlæg

det kan jeg sku ikke lige finder :(

Jeg søgte for noget tid siden og der kom et svar...tjek det ud under Jyllands afd.
Hun er nok ikke helt så muskuløs som hende du viser på billedet....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Hende her tror jeg vil være dit bedste bud her i midtjylland:

http://side6.dk/resultatside/?q=5436

Har ikke selv besøgt hende, men har overvejet der flere gange, da piger i god form tænder mig voldsomt. 

Hvis du kommer en tur rundt om, under, over eller bag hende, så må du da meget gerne smide en anmeldelse. 

Redigeret af Spooney

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende her tror jeg vil være dit bedste bud her i midtjylland:

http://side6.dk/resultatside/?q=5436

Har ikke selv besøgt hende, men har overvejet der flere gange, da piger i god form tænder mig voldsomt. 

Hvis du kommer en tur rundt om, under, over eller bag hende, så må du da meget gerne smide en anmeldelse. 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal det være klassisk sex hele vejen eller kan du nøjes med svensk?  Nogle bodybuildere turnerer rundt med lidt wrestling og happy endings...

Lyder interessant, noget du kan uddybe?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man ikke allerede kender wb270.com, så er det der man skal starte...kig under Travelers og Europe. Et par gange om året kommer der nogen forbi Kbh, alternativt kan man køre til Hamburg, hvis man er jyde. Nogen af dem tilbyder HJ til sidst. Afhængigt af humør, udseende og meget andet kan man være heldig med mere, men kun et par stykker tilbyder det hele...Danmark er dog desværre en mørk provins, hvad body-piger det angår. Hvis turen går til London, er det der, det foregår.

Redigeret af curiousdan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jana Linke Sippl kommer til Kbh, 9. juni og Hamburg 17-18. juni. Hun tilbyder vist happy ending efter endt muskelsession, men det er mere en bonustjeneste end sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jana Linke Sippl kommer til Kbh, 9. juni og Hamburg 17-18. juni. Hun tilbyder vist happy ending efter endt muskelsession, men det er mere en bonustjeneste end sex.

​hvor så du det henne hun kommer til kbh??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...