smed80 34 Skrevet 24. April, 2014 hejsa er vel ikke nogle som keder til en pige som har en Fitness/Bodybuilder krop som hende på billeder. "er fra nettet" som tilbyder sex for penge. og må godt være i midt jyldland. den her debat er ikke om sådan nogle piger er lækker eller ej. men en efterlysen. ville godt prøve og en sex med sådan en piger. som har muskler og sixpack. derfor spøge jer om i ved om der sku være sådan en piger her i jyldland. sige ikke noget om hun skal lige se sådan ud som hender på billedet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. April, 2014 Jeg søgte for noget tid siden og der kom et svar...tjek det ud under Jyllands afd. Hun er nok ikke helt så muskuløs som hende du viser på billedet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smed80 34 Skrevet 24. April, 2014 det kan jeg sku ikke lige finder Jeg søgte for noget tid siden og der kom et svar...tjek det ud under Jyllands afd. Hun er nok ikke helt så muskuløs som hende du viser på billedet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. April, 2014 det kan jeg sku ikke lige finder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 24. April, 2014 (edited) Hende her tror jeg vil være dit bedste bud her i midtjylland: http://side6.dk/resultatside/?q=5436 Har ikke selv besøgt hende, men har overvejet der flere gange, da piger i god form tænder mig voldsomt. Hvis du kommer en tur rundt om, under, over eller bag hende, så må du da meget gerne smide en anmeldelse. Redigeret 24. April, 2014 af Spooney Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smed80 34 Skrevet 26. April, 2014 Hende her tror jeg vil være dit bedste bud her i midtjylland: http://side6.dk/resultatside/?q=5436 Har ikke selv besøgt hende, men har overvejet der flere gange, da piger i god form tænder mig voldsomt. Hvis du kommer en tur rundt om, under, over eller bag hende, så må du da meget gerne smide en anmeldelse. '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smed80 34 Skrevet 26. Maj, 2014 kan da ikke passe er kun der kun er en Fitness piger her i jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 26. Maj, 2014 mia fra århus hun er en fitness babe,,,hun er i extra bladet om fredagen en dansk drømme babe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 26. Maj, 2014 der er også hende her dejlig kvinde at være sammen med. http://www.sexpiger.dk/4107 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badfan 0 Skrevet 27. Maj, 2014 der er også hende her dejlig kvinde at være sammen med. http://www.sexpiger.dk/4107 Ved du, hvor hun kan besøges henne...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
curiousdan 10 Skrevet 23. Juni, 2014 Skal det være klassisk sex hele vejen eller kan du nøjes med svensk? Nogle bodybuildere turnerer rundt med lidt wrestling og happy endings... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 43 Skrevet 23. Juni, 2014 Skal det være klassisk sex hele vejen eller kan du nøjes med svensk? Nogle bodybuildere turnerer rundt med lidt wrestling og happy endings... Lyder interessant, noget du kan uddybe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
curiousdan 10 Skrevet 23. Juni, 2014 (edited) Hvis man ikke allerede kender wb270.com, så er det der man skal starte...kig under Travelers og Europe. Et par gange om året kommer der nogen forbi Kbh, alternativt kan man køre til Hamburg, hvis man er jyde. Nogen af dem tilbyder HJ til sidst. Afhængigt af humør, udseende og meget andet kan man være heldig med mere, men kun et par stykker tilbyder det hele...Danmark er dog desværre en mørk provins, hvad body-piger det angår. Hvis turen går til London, er det der, det foregår. Redigeret 23. Juni, 2014 af curiousdan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
curiousdan 10 Skrevet 10. Maj, 2015 Jana Linke Sippl kommer til Kbh, 9. juni og Hamburg 17-18. juni. Hun tilbyder vist happy ending efter endt muskelsession, men det er mere en bonustjeneste end sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smed80 34 Skrevet 13. Maj, 2015 Jana Linke Sippl kommer til Kbh, 9. juni og Hamburg 17-18. juni. Hun tilbyder vist happy ending efter endt muskelsession, men det er mere en bonustjeneste end sex.hvor så du det henne hun kommer til kbh?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
curiousdan 10 Skrevet 15. Maj, 2015 Hendes eget hjemmeside, rippedprincess.com under Travel... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg