Hop til indhold
Gæst

Gina Faith

Recommended Posts

Er der nogen der har besøgt, denne dejlige pige fornyligt

Jeg har besøgt hende nogle gange. Men nej, ikke fornyeligt.

Men hun leverer virkelig gfe i en meget solid kvalitet. Hvis du søger lidt rundt, vil du se, at mange vil være enige med mig i det. Hun er vel for mange referencen indenfor gfe :-)

Ikke fordi jeg ikke har lyst, at jeg ikke har besøgt hende længe, men det har bare ikke passet ind i forhold til arbejde mv.

Mit indtryk er, at du roligt kan pumpe cyklen og træde derudad til Gina på Nyholms alle. Hun er en dame der ved hvad hun laver; både i forhold til os andre som til sig selv. Det er klart mit indtryk. Og så har hun godt med watt i pæren:-)

Vi læser gerne en anmeldelse ;-)

L

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har selv haft fornøjelsen af hende, en hel del gange og hun forstår at levere varen.

Jeg har indtryk af at hun har rimeligt meget hjemme.

Det undre mig bare, at hendes vagtplan ikke er opdateret og at tlf.ikke bliver besvaret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv haft fornøjelsen af hende, en hel del gange og hun forstår at levere varen.

Jeg har indtryk af at hun har rimeligt meget hjemme.

Det undre mig bare, at hendes vagtplan ikke er opdateret og at tlf.ikke bliver besvaret

Der er nogle private årsager til at hun ikke arbejder så meget lige i øjeblikket.

Hun opdatere sin vagtplan aftenen inde hun føler for at skulle arbejde.

Og Gina har rigtig meget hjerne. Sådan på geni niveau.

Og mht anmeldelser, så kommer der ikke nogen fra min hånd. Vi har efterhånden hygget så mange gange at der er så mange ting jeg ikke har lyst til at dele.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er nogle private årsager til at hun ikke arbejder så meget lige i øjeblikket.

Hun opdatere sin vagtplan aftenen inde hun føler for at skulle arbejde.

Og Gina har rigtig meget hjerne. Sådan på geni niveau.

Og mht anmeldelser, så kommer der ikke nogen fra min hånd. Vi har efterhånden hygget så mange gange at der er så mange ting jeg ikke har lyst til at dele.

Tak for info.

Jeg har heller ikke behov for en anmeldelse, har selv besøgt hende mange gange og ved hvad hun står for.

En rigtig dejlig pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fin indstilling; og hvor mange tror du havde kendt til Gina, hvis alle var ligesom dig? Der er jo ingen, der forventer, at du skriver om private forhold, hverken hendes eller dine.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin indstilling; og hvor mange tror du havde kendt til Gina, hvis alle var ligesom dig? Der er jo ingen, der forventer, at du skriver om private forhold, hverken hendes eller dine.

Og? Det er jeg så pænt lige glad med.

Og hvis du kigger omkring på EG, så skal du lede længe efter en egentlig anmeldelse.

Og så ved jeg fra den skønne selv, at hun er glad for at jeg ikke deler noget af vores tid sammen med andre :-)

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og så ved jeg fra den skønne selv, at hun er glad for at jeg ikke deler noget af vores tid sammen med andre :smile:

Fint nok, så håber du vel på at hun ikke læser din anmeldelse på det snart hedengangne VL. :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint nok, så håber du vel på at hun ikke læser din anmeldelse på det snart hedengangne VL. :oops:

Der enten er meget gamle, eller ikke indeholder mange info.

Og som hun i øvrigt har læst og godkendt.

Var der andet, smartypants :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der enten er meget gamle, eller ikke indeholder mange info.

Og som hun i øvrigt har læst og godkendt.

Var der andet, smartypants :smile:

Ja, det er der.

Hvis en anmeldelse, der er skrevet for 5 mdr siden, er meget gammel, jamen så har du da ret. Og rigtigt, der er ikke ret meget relevant info, men dog lidt. Fair nok.

Det, der undrer mig er nok, at den er læst og godkendt af Gina. Ved udmærket godt, at hun har en god dømmekraft men undrer mig over, at det er nødvendigt, og det vist ikke normal praksis, eller er det?  :eek:

Nå dette hører vist ikke hjemme under anmeldelser, så måske dukker det op under Generel Debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...