Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Mali i Aalborg i denne weekend og det var et dejlig selskab på en ellers meget regnfyldt mørk aften. Hun er meget venlig hendes engelsk er godt og hun spørger pænt om hvad man helst vil starte med osv.

Det var dejlig sex og en lækker blød/medium massage lige som den skal være efter min smag. Det var ikke noget med at få dig ud af døren så hurtigt som muligt, jeg fik valuta for hele den reserveret tid. Fik tilbudt vand og chokolade inden afgang det var helt luksus.

Det er en fin lejlighed Det eneste minus er at det er på en virkelig trafikeret vej med mennesker på altid og selvfølgelig skal der lige findes en parkeringsplads midt i Aalborg.

Hun sagde at hun bliver "længe" i Aalborg. Så det bliver helt sikkert til et besøg mere fra min side .

Link til Mali https://annoncelight.dk/showad/425949

/MKhouse

Redigeret af MKhouse

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewBear skrev, for 5 timer siden:

Er billederne retvisende, og hvordan er hendes behåring downstairs?

Det første billede hun har ligner meget godt. Der var ikke meget behåring dog ikke 100% glat 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlondGuy skrev, den 7.11.2025 at 13:56:

Tak for anmeldelse. 

Kan du sige noget om bryster er ægte?

På forhånd tak

Det tror jeg de er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MKhouse skrev, den 1.11.2025 at 23:15:

Jeg besøgte Mali i Aalborg i denne weekend og det var et dejlig selskab på en ellers meget regnfyldt mørk aften. Hun er meget venlig hendes engelsk er godt og hun spørger pænt om hvad man helst vil starte med osv.

Det var dejlig sex og en lækker blød/medium massage lige som den skal være efter min smag. Det var ikke noget med at få dig ud af døren så hurtigt som muligt, jeg fik valuta for hele den reserveret tid. Fik tilbudt vand og chokolade inden afgang det var helt luksus.

Det er en fin lejlighed Det eneste minus er at det er på en virkelig trafikeret vej med mennesker på altid og selvfølgelig skal der lige findes en parkeringsplads midt i Aalborg.

Hun sagde at hun bliver "længe" i Aalborg. Så det bliver helt sikkert til et besøg mere fra min side .

Link til Mali https://annoncelight.dk/showad/425949

/MKhouse

Hun er super sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik besøgt Mali her til morgen og jeg blev ikke skuffet. Som i slet ikke.

Hun er mega sød og rar at være sammen med. Desuden er hun i mine øjne meget smuk og feminin. Petit, slank, lækker blød hud og så har hun charmerende øjne som lokker dig. Alt er helt naturligt, ingen silikone eller lign., hverken her eller der.

Jeg valgte erotisk massage som opvarmning.

Hun masserer helt nøgen og bruger flittigt sine skønne  bløde bryster på Hele kroppen. Det samme gjorde hun med sit underliv, inklusiv pussyslide så intens at jeg flere gange troede at den gik indenfor.

Akten var en langvarrig ridetur efterfulgt af lidt missionær og afslutning liggende i ske, som er min favorit.

Slutteligt gik Mali med i bad og vi hjalp hinanden med at få vasket oljen af.

Er du til naturlige modne damer, så kan jeg klart anbefale Mali.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...