Gangbang-milf 701 Skrevet lørdag klokken 22:13 Nåede du det ikke sidst? Så er chancen her. Nu holder jeg endnu 2 frække gangbang, hvor det vil være muligt at bruge alle mine huller. Disse frække setup sker i Vejle: Tirsdag d. 4 November 19:30-21:00 Onsdag d. 5 November 12:00-13:30 Kun 1000 kr. For 1,5 times fræk gangbang. Begrænset antal pladser. Ønsker du også analsex koster dette 400 kr ekstra. Plejer at kunne tage alle størrelser ved god opvarmning, men ser mig selvfølgelig ret til at sige nej. Vil du kun kigge på, med mulighed for at komme ud over mig eller i min mund, koster dette 400 kr. Kvinder gratis adgang, både hvis de bare ønsker at kigge og hvis de skulle ønske at lege med. Mulighed for 1:1 møder også, men skal du have chance for en tid, skal dette bookes senest dagen før. ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 62 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, dp, mouthfuck, deepthrouth, rimming…… Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Pikken skal vaskes grundig inden den går fra min røv og tilbage til mine andre frække huller. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne 4. november eller 5. November i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #Vejle #sperm #mouthfuck #DP 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 701 Skrevet mandag klokken 14:45 Stadig ledige pladser hvis du skal nå med til et fræk gb og kunne udnytte alle mine trængende og villige huller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 701 Skrevet mandag klokken 22:30 Ved at være fyldt på tirsdag arrangementet. Men stadig lidt ledige pladser onsdag ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 701 Skrevet tirsdag klokken 11:55 Så er alle pladser fyldt op begge dage ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg