Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har besøgt den positivt omtale Lisa og jeg er glad for at have besøgt hende.

Hun er flot og petite kvinde. Hun kommer med godt humør og er meget imødekommende.
Jeg er ikke nogen flot fyr eller fit og slank. Jeg mødte op og smilte. Havde været i bad, børste tænder osv. Det er vigtigt for hende at hygiejnen er god. Respekt 

Vi aftalte noget tid sammen og hun gik ud igen. Der gik nogle minutter og hun kom tilbage med drikkevare som hun tilbød. 
Hun har en skøn energi og nyder at varme en op. Lidt dans og tøjet kom af. 
og vi nyder en skøn tid sammen. Jeg ved at vi alle oplever tiden meget forskelligt efter ønsker og forventninger.
Jeg har ikke den store erfaring med thai massage. Har besøgt en lille håndfuld for at finde en som jeg nyder tiden sammen med. 
Sikker på at flere besøg måske giver flere muligheder og frække oplevelser. 
Det er min oplevelse at besøge thai kvinder fremfor europæiske kvinder er forskellen stor og man skal være klar på en anden oplevelse. 

Min oplevelse med Lisa er blandt mine bedste og måske bliver de bedre hvis jeg besøger hende igen.

Link: Lisa Naughty Girl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...