Hop til indhold

SpermOrgie 2.maj kl.21

Featured Replies

Skrevet

Skriv til mig privat hvis du vil med til sperm-orgie hos spermglad i Slagelse (se hende på annoncelight.dk)

Hun tager normalt kun sine faste kunder, jeg er en af dem, men hun mangler 2 mere før hun synes det kan blive til noget. Pris og hvordan det foregår osv kan du få afvide i en privat besked....gider ikke de moralske skrubler her på tråden, håber det respekteres.

Skrevet

Skriv til mig privat hvis du vil med til sperm-orgie hos spermglad i Slagelse (se hende på annoncelight.dk)

Hun tager normalt kun sine faste kunder, jeg er en af dem, men hun mangler 2 mere før hun synes det kan blive til noget. Pris og hvordan det foregår osv kan du få afvide i en privat besked....gider ikke de moralske skrubler her på tråden, håber det respekteres.

Kan du sende link.... har forsøgt at finde det uden held.

Vh

Sørensen

Skrevet
  • Author

Kan du sende link.... har forsøgt at finde det uden held.

Vh

Sørensen

kan ikke lave et link her, aner ikke hvorfor .....men du kan skrive privat til mig, hvis du ikke kan finde hende...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.