Hop til indhold
PeterB

SpermOrgie 2.maj kl.21

Recommended Posts

Skriv til mig privat hvis du vil med til sperm-orgie hos spermglad i Slagelse (se hende på annoncelight.dk)

 

Hun tager normalt kun sine faste kunder, jeg er en af dem, men hun mangler 2 mere før hun synes det kan blive til noget. Pris og hvordan det foregår osv kan du få afvide i en privat besked....gider ikke de moralske skrubler her på tråden, håber det respekteres.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv til mig privat hvis du vil med til sperm-orgie hos spermglad i Slagelse (se hende på annoncelight.dk)

 

Hun tager normalt kun sine faste kunder, jeg er en af dem, men hun mangler 2 mere før hun synes det kan blive til noget. Pris og hvordan det foregår osv kan du få afvide i en privat besked....gider ikke de moralske skrubler her på tråden, håber det respekteres.

Kan du sende link.... har forsøgt at finde det uden held.

 

Vh

 

Sørensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du sende link.... har forsøgt at finde det uden held.

 

Vh

 

Sørensen

kan ikke lave et link her, aner ikke hvorfor .....men du kan skrive privat til mig, hvis du ikke kan finde hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...