Slowman 1441 Skrevet 1. November (edited) Når jeg søger på AL efter en damer jeg gerne vil besøge er der annoncer hvor jeg afgjort tænder på billeder og beskrivelse, men hvor jeg alligevel bladrer videre. enten fordi Damen er for ung, jeg sætter grænsen ved at pigerne skal være så voksne at de ved hvad de gør At jeg ikke tror billederne er retvisende. Modelfoto eller 10 år og 10 kg forkert At jeg er ret sikker på at damen er handlet men især det med billederne gør måske at jeg sorterer virkelig sexede og skønne kvinder fra, som faktisk viser retvisende billeder og som er i faget frivilligt. Som eksempel er her en, som frister, men som jeg ikke tror på at billederne er retvisende på trods af at det i teksten siges og der tilbydes Whatsapp. https://annoncelight.dk/showad/441161 Det er blot et eksempel blandt mange. Går jeg glip af for meget? Redigeret 1. November af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 368 Skrevet 1. November Jeg forstår ikke hvordan du kan trække denne annonce frem, og mene at der er et problem med billederne? Kan du forklare nærmere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1441 Skrevet 1. November Fedtøre skrev, for 43 minutter siden: Jeg forstår ikke hvordan du kan trække denne annonce frem, og mene at der er et problem med billederne? Kan du forklare nærmere? Næ…. Der kan jeg vist ikke. Måske er hun bare for smuk og lækker til at jeg kan tro det. Jeg har oplevet noget lignende, hvor damen i virkeligheden var + 15 kg og også noget ældre…. Og hvor der også stod 100 % billeder og check på watchapp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 132 Skrevet 1. November Ja, gad vide hvad man går glip af, når man scroller videre. Vi kan jo ikke besøge alle alligevel, så jeg har netop tjekket hende du skriver om, her på Eroguide.dk. Desværre er der ingen anmeldelse af hende. Derfor vil jeg nok scrolle videre, men vende tilbage til hende, hvis jeg ikke finder en anden, der både ser og lyder god og har gode anmeldelser... Vi er nødt til at satse engang imellem. PS. Falske billeder er en ting, men jeg ønsker mig, at man beskriver pgl. pige, alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1441 Skrevet 1. November Langesen skrev, for 7 timer siden: PS. Falske billeder er en ting, men jeg ønsker mig, at man beskriver pgl. pige, alligevel. I dette tilfælde og i mange andre er det jo lige præcis billederne jeg bliver “fanget af” og derfor ønsker jeg jo ikke at lave en aftale med en der ligner men er +10 kg og 10 år. jeg checkker altid om der er anmeldelser og hvad der skrives om annoncen og billederne er retvisende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1298 Skrevet 2. November Nu er annoncen forsvundet men hun tilbød ellers i første sætning at man kunne verificere hendes udseende via et videoopkald. Ja, man går glip af mange oplevelser. Der kommer hele tiden nye anmeldelser og nogen af dem er gode. Så der er mange uanmeldte GPer der absolut er værd at besøge. Det kan godt blive en god oplevelse selv om annoncen ser fake ud. Det kommer an på om den faktisk er fake eller om pigen bare ikke er så skarp til markedsføring etc. De første billeder så ikke ud til at være taget fra et bordel men det var det sidste måske, i så fald kunne det måske tyde på at hun ikke er helt fake. Om det så er nye billeder er svært at sige, måske man kunne lave en efterlysning? Om du går glip af for meget kommer an på mange ting. Din risikovillighed, dit behov for at forberede dig, hvad du efterspørger, udbud, økonomi, m.m. Et besøg udelukker vel ikke det andet. Hvis det ikke blev perfekt så kan man jo bare besøge en anden senere. Jeg tror det kunne hjælpe meget hvis vi blev bedre til at vende om i døren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1441 Skrevet 2. November latinas4ever skrev, for 12 timer siden: Jeg tror det kunne hjælpe meget hvis vi blev bedre til at vende om i døren. Jeg så godt at man kunne få verificering via video. Jeg tænker det er et trick til at få os til at tænke, så er den god nok, men jeg har aldrig taget imod tilbudet. Jeg ved godt at det kan være ok at vende om i døren, hvis pigen ikke er som de billeder der er vist i annoncen. Og ja, hvis vi alle gjorde det ville det nok stoppe brug af fake billeder og meget gamle billeder der ikke er retvisende. Jeg har dog aldrig gjort det. Dels bryder jeg mig ikke om at sige, nejtak jeg kan ikke lide hvad jeg ser. Jeg synes det må være hårdt at blive “kasseret” og dels tænker jeg at det nok går alligevel. Og det gør det jo også. Det er jo ikke så meget anderledes end de få gange man oplever at pigen er præcis som på billederne, men faktisk ikke gider at have sex og bare skal have det overstået og hældt “stodderen” ud igen, så hun kan spille videre på telefonen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1030 Skrevet 8. November Risikoen for at gå forbi en god oplevelse er bestemt til stede. Alle pigerne har været nye på et tidspunkt og har skulle have de første gode anmeldelser for at blive populære. Så det bedste vi kan gøre for hinanden, og de piger vi gerne vil se igen, er at skrive om besøget. Jeg har fra mange, både udenlandske som danske piger, fået fortalt hvilken forskel gode anmeldelser kan gøre, specielt i starten af deres karriere. Og så er vi også nød til ind imellem at “tage en for holdet”. Jeg ved godt at mange ikke er villige til at løbe risikoen, måske de ikke har så mange penge eller tid, så de satser på det sikre. Når man så “tager en for holdet”, så kræver det lidt disciplin, nemlig at kunne gå igen hvis billeder ikke lever op til annoncen. Dårlig service er sværere at spotte før man er kommet i gang og man møder også beretninger hvor pigen ændrer adfærd efter overdragelse af betalingen. Her er rådet at starte ud i det små, en enkelt ydelse eller kort tid. Så en opfordring til alle som læser dette, at skrive et indlæg om alle besøg, gode som dårlige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1441 Skrevet 8. November Hr Lille Niels skrev, 1 time siden: Og så er vi også nød til ind imellem at “tage en for holdet”. Jeg ved godt at mange ikke er villige til at løbe risikoen, måske de ikke har så mange penge eller tid, så de satser på det sikre. Eller så mange skud i bøssen. Jeg har måttet konstatere at mere end en gang hver anden uge koster på evnen til at få det bedst mulige ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg