Hop til indhold

Em hos Moon Massage - en lækker sag

Featured Replies

Skrevet

Ferie og ikke noget at lave i det dårlige vejr, så jeg skulle forkæles med lidt massage. Ringede til Moon og forhørte mig om muligheden for at møde min foretrukne pige, hvilket blev bekræftet, dog fik jeg en anelse om at hun måske alligevel ikke var der, da jeg tidligere har oplevet dette.

Mødte op på aftalt tidspunkt og døren blev åbnet af ejeren som venligt bød indenfor og spurgte om jeg havde ringet hvilket jeg kunne bekræfte. I det samme kommer en ny pige jeg ikke har set før hen og siger hej. Ejeren spørger om jeg havde spurgt efter en anden, og jeg tænkte så at hun ikke var der og lod mig friste af den meget smukke pige iført korte shorts og en stram t-shirt, som afslørede en meget slank krop, med en lille bagdel og et par store bryster - og jeg sagde at det var ok...hvorefter jeg blev anvist et rum.

Der blev aftalt en times oliemassage. Pigen gav en helt ok massage, tilpas hårdt, uden for meget olie, og med en ordentlig struktur kom hun godt rundt på ryg og ben, uden at komme tæt på / berøre de ædlere dele, hvilket nu havde været helt ok...:0)

Efter ca. 25 minutter blev jeg bedt om at vende mig og da hun er i gang med at massere ben nr. to - stadig uden at have været nærgående spurgte hun om jeg skulle have ekstra massage. Jeg sagde ja tak og hun begyndte at tage lidt fat i kalorius, og inden længe var den i godt humør, omend det var noget mekanisk, selvom der var både øjenkontakt og et smil. Hun tilbød så at tage tøjet af og at jeg kunne røre, for i alt 1.000 og på trods af at HJ var på det jævne havde jeg ganske meget lyst til at se hvad der gemte sig under det stramme tøj.

Der gemte sig en, efter min smag, rigtig flot krop. Slank, fast, lidt strækmærker på de små faste balder, og lidt på maveskindet og et par rigtigt flotte bryster. Alt i alt en lækker sag synes jeg.

HJ blev afsluttet og derefter fik jeg lidt hovedmassage, og så sagde hun det var slut. Jeg kiggede på uret, og der var kun gået 45 minutter.....hmmm.....men jeg er ikke typen der brokker sig, så jeg konstaterede blot at det var sådan det var. Inden hun gik ud af rummet bad hun om pengene, som hun fik. Jeg klædte mig på og hun ventede uden for rummet og fulgte mig til døren.

På vej ud så jeg at min foretrukne pige var der, så jeg havde måske misforstået det med om hun var der...?

Kommer jeg igen...ja helt bestemt, men det bliver ikke Em næste gang. Selv om hun er meget smuk og giver en ok massage. Der var noget med attituden og så fik jeg ikke pr. automatik den time jeg havde betalt for.

Skrevet

Har du et link eller et billede fra annoncen? :cool:

• 2 months later...
Skrevet

Nogen der ved om de tilbyder hele pakken?

Redigeret af Jacobsen

Skrevet

Jeg har prøvet Em da hun var i Virum.  Samme oplevelse som 'nybegynderen'.   Hun er noget mekanisk og strejfer ikke de ædlere dele undervejs.  Hendes dejlige udseende gør dog at man hungre efter mere og brysterne er virkelig dejlige.  Jeg havde en OK 69er med hende i Virum hvor jeg fik tændt godt op under hende med både sorte kys til hende og masser af tunge som jeg kunne mærke at hun nød.   Derfor vil jeg også tro hun tilbyder mere hos Moon...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.