Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/441416

Var forbi denne skønne kvinde i går, jeg må indrømme at jeg var en lille smugle skeptisk, men jeg blev ikke skuffet, det er henne der er på billederne, men billederne yder henne ikke retfærdigt, da hun ligner en stram tante på billederne ,men hun er en smilende skønhed, utrolig nem at snakke med og en fantastisk smuk pige, og skøn at være sammen med, 10 ud af 10 herfra, kommer helt sikkert igen.

Skrevet

Fuldstændig enig -  man bliver bare blæst bagover under et besøg hos hende -  kan kun gå storsmilende fra et besøg hos hende 

Skrevet

Thank you from all my heart for the kind words and for giving me the chance to get to know you guy’s! I met real gentlemen’s in Aalborg, with respect and spent quality time with each one. I hope I didn't disappoint anyone (I've had days when I was tired and didn't answer calls). I hug you all!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.