Hop til indhold

Sara Thai Smile Dyssegaard

Featured Replies

Skrevet

Desværre ikke, men hvis du tager afsted så håber jeg at du vil dele din oplevelse :) For hvis man går ind på deres hjemmeside, synes jeg ikke at kunne se Sara i blandt personalet. 

Skrevet
KalundborgMature skrev, for 17 minutter siden:

Sara er da på det første billede i annoncen ;)

Er det samme Sara / person som er på klinikkens hjemmeside ? https://thaismilewellness.dk/

• 2 weeks later...
Skrevet

Har besøgt Sara. Til fotos skal der nok lægges 10 år og en del kilo, som blandt har sat sig på maven, men dejlige store bryster. Smilende og sød.

Fokus er på sex fra starten af. Hun faked nok hvor meget hun nød det.  Det var en ok oplevelse, ved ikke om jeg kommer igen, men det gør jeg jo nok pga brysterne.

Stedet er meget diskret om aftenen. Rent og pænt, og der er bademulighed.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
KalundborgMature skrev, den 31.10.2025 at 13:27:

Sara er da på det første billede i annoncen ;)

Har du prøvet Anna med fuld pakke 

Skrevet
Mr69Luckyluke skrev, den 28.12.2025 at 16:30:

Har du prøvet Anna med fuld pakke 

For et par år siden var jeg forbi Anna til en time med FP. Hun er en lille frækkert og godt liderlig, så god oplevelse. 

Har ikke genbesøgt, for der er så mange gode piger at vælge imellem, men klar anbefaling. 

Skrevet

Har besøgt Anna flere gange utrolig sød og ikke så høj men en fræk meget sød dame med små søde bryster absolut et besøg hver

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.