LK12345 86 Skrevet torsdag klokken 13:15 https://annoncelight.dk/showad/436304 Er der nogen der kender til hende her? Hun annoncerer fra tid til anden, og mener også hun gik under et andet navn med en anden annonce i sommers. Tænker ikke det kan passe, at ingen har været på besøg? Især ikke hvis hun er dansk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1031 Skrevet torsdag klokken 22:48 (edited) LK12345 skrev, for 9 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/436304 Er der nogen der kender til hende her? Hun annoncerer fra tid til anden, og mener også hun gik under et andet navn med en anden annonce i sommers. Tænker ikke det kan passe, at ingen har været på besøg? Især ikke hvis hun er dansk. Jeg har besøgt hende, besøget ligger under middel, hvis du kigger på prisen i forhold til andre - og sammenligner pris og tid med den service - ligger det langt under middel jeg kommer ikke igen desværre oplever jeg priserne er højre hos danske piger, men ikke bedre sex, jeg ved ikke lige hvorfor, bare fordi det er en dansk pige hun så skal være bedre Redigeret torsdag klokken 22:50 af fræk6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 69 Skrevet torsdag klokken 23:24 (edited) @fræk6 men passer videoen og billederne? Redigeret torsdag klokken 23:24 af Ingenved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fefeee 0 Skrevet fredag klokken 11:48 fræk6 skrev, for 12 timer siden: Jeg har besøgt hende, besøget ligger under middel, hvis du kigger på prisen i forhold til andre - og sammenligner pris og tid med den service - ligger det langt under middel jeg kommer ikke igen desværre oplever jeg priserne er højre hos danske piger, men ikke bedre sex, jeg ved ikke lige hvorfor, bare fordi det er en dansk pige hun så skal være bedre Hvad var det der gjorde at du synes at det var under middel? Var det mangel på engagement eller hvad gjorde udslaget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fefeee 0 Skrevet fredag klokken 11:50 fræk6 skrev, for 13 timer siden: Jeg har besøgt hende, besøget ligger under middel, hvis du kigger på prisen i forhold til andre - og sammenligner pris og tid med den service - ligger det langt under middel jeg kommer ikke igen desværre oplever jeg priserne er højre hos danske piger, men ikke bedre sex, jeg ved ikke lige hvorfor, bare fordi det er en dansk pige hun så skal være bedre fræk6 skrev, for 13 timer siden: Jeg har besøgt hende, besøget ligger under middel, hvis du kigger på prisen i forhold til andre - og sammenligner pris og tid med den service - ligger det langt under middel jeg kommer ikke igen desværre oplever jeg priserne er højre hos danske piger, men ikke bedre sex, jeg ved ikke lige hvorfor, bare fordi det er en dansk pige hun så skal være bedre Hvad var det der gjorde at du synes at det var under middel? Var det mangel på engagement eller hvad gjorde udslaget? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 176 Skrevet fredag klokken 12:00 Lad nu være med at citere hele indlæg, nu gjorde du det 3 gange på få minutter Trådene bliver fuldstændig ulæselige 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1031 Skrevet fredag klokken 17:02 Ingenved skrev, for 17 timer siden: @fræk6 men passer videoen og billederne? Hun ser anderledes ud in real life, men det kan godt være hende, det vil jeg ikke afslå - hun sad ikke ovenpå mig i den stilling, men jeg fik en doggy og det er samme størrelse - jeg tror ikke du bliver skuffet hvis det kun er udseendet du går efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1031 Skrevet fredag klokken 17:04 (edited) Fefeee skrev, for 5 timer siden: Hvad var det der gjorde at du synes at det var under middel? Var det mangel på engagement eller hvad gjorde udslaget? Hun gjorde intet af sig selv - og når hun skulle vende sig om tog det laaang tid - og blow var kun i et tempo - og umuligt at ændre på. det er sikkert også hvad man forventer - jeg gider ikke lege med en - der ikke gider lege igen jeg har bare fået bedre sex og oplevelser for mindre penge - jeg er total lige glad med sproget - jeg går efter dem, der vil lege sammen, det kan man udmærket med forskellig sprog Redigeret fredag klokken 17:07 af fræk6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg