Hop til indhold

Abu Dhabi / Dubai

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Skal snart til Abu Dhabi. Nogen der kan anbefale et hotel, hvor der måske er kvinder der “open minded” ved godt der er mange, men nogen anbefalinger

Venligt 

H

Skrevet

Tror at du skal passe gevaldigt på i Dubai.

Det siges at de er yderst "hårkogte" med straffen for ydenoms sex.

Skrevet

jeg var der for et par år siden i Dubai... der er en natclub lidt uden for centrum - hvor kan jeg ikke huske (lettere beruset), men det var et mere eller mindre horehus, tog med en pige hjem i hendes lejlighed, hvor der boede 3 andre piger, som havde samme erhverv som hende... og det kostede 150$ - udvalget af piger var hele verden rundt....stedet var kendt af alle, og taxa manden sagde ingen problemer - ingen politi

Fik også thai massage med ekstra håndhjælp.

Skrevet
  • Author

Tak for indspark. Det er tricky i den region. Har ikke rigtigt mod til at spørge en taxachauffør om vej til det bedste bordel. Er mere til en hotel bar, hvor der tilfældigvis er nydelige kvinder der holder øjenkontakt lidt længere og som så er lidt friskere end de fleste omkring at se ens hotelværelse mod en diskret ydelse i en aftalt valuta - helt diskret ;) 

Bare hvis der er nogen der har erfaring med et godt hotel, så jeg ikke får booket et family all inclusive hvor jeg falder over klapvogne og glider i ispapir og baren er tom fordi far putter børnene…. Så kan jeg selvfølgelig tage den unge mor, der er klar til at blive taget af en gammel silverfish. Nu løber fantasien af med mig…. 

Det er en frisk pige fra et sted i verden, jeg kan supplere med et par hundrede u’s dollar, men hvilket hotel er bedst? 

Skrevet

Det er altid hit and miss i Dubai. Langt det nemmeste er at finde de gode massage parlours, hvor der mere ofte end ikke, er rigeligt at vælge imellem på alle hylder. Især at få nogen med på hotellet kan være lidt af en øvelse

Skrevet

Der er også en VIP hamam, hvor man vaskes af smukke nøgne kvinder - og masseres m.m... tror kun stedet kan besøges ved invitation.. desværre..

• 2 months later...
Skrevet

Jeg havde lavet en profil på badoo da jeg var dernede, og der er mange kvinder fra Afrika og Asien der arbejder dernede som enten vil tjene en ekstra skilling eller søger manden der kan sikre dem finansielt. 

Jeg skrev med en filipiner der arbejdede for en ejendomsmægler dernede og som var 40+...

Det korte af det lange, vi mødtes hos hende, og lidt af en overraskelse, var et kemimøde til at se hinanden an. Lejlighed, ja de delte 4 kvinder et værelse og alle havde en køjeseng med gardin til at trække for.

Ikke meget privalliv, så vi satte os i hendes seng og trak for og sludrede og snart blev det til kys og mere og vi var begge nøgne og meget stille, om end de andre nok har vidst hvad der skete. Det var på mange måder frækt og hendes egen melding var hun trængte da det var noget tid siden. Hun endte med at sprøjte da jeg pirrede hende og til slut lev hun gummi af og tog mig i munden.

Næste gang var på mit hotel, og jeg var booket i Sharjah som er naboemirat til Dubai og mere strikse. Så hun havde diverse ejendomsmæglerpapirer med, og ganske rigtigt efter 20 min blev der banket på døren og en fra receptionen kom op og spurgte hvem gæsten var. Hun var stadig dressed business agtig og jeg ligeså, så vi så meget ærbødige ud og de fik hendes kort og vi hørte ikke mere.

Det blev til en god nat sammen med lidt mere lyd

Det spøjse af det hele var at det kom i stand med kort tid da hun egentlig ikke kunne, så havde en anden aftale som brændte mig af, for så at skrive to timere senere at nu var hun ved hotellet...Kunne have været kønt med de to kvinder på samme tid...

Så morale, vær forsigtig

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.