Ågust 8 Skrevet 30. Oktober https://annoncelight.dk/showad/416353 Nu har Lemon lagt nye billeder op, hvor det er tydeligt, at det var den kvinde jeg mødte. Og det billede jeg brugte i et forsøg på at identificere hende, er fjernet. Jeg er frygtelig ked, at jeg troede det var en anden kvinde. Der var ikke tale om snyd. Og vil gerne sende en stor undskyldning til Lemon. At den oplevelse jeg fik var et stykke fra, hvad jeg havde forventet, er en anden sag. Det kan være dårlig kemi, og det må man bare tage med og komme videre. Det vat kombinationen af en mystisk ankomst, forventninger der ikke blev indfriet og min mangelfulde identifikation der gjorde, at jeg lavede det dårlige review. I am very sorry Lemon 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 234 Skrevet 30. Oktober Jeg har bestemt intet dårligt at sige om Lemon. En stabil og god oplevelse, og så er hun rigtig god til at kommunikere på engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigshot 5 Skrevet tirsdag klokken 19:29 Hun knalder helt fantastisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg