il.gallo 67 Skrevet 29. Oktober Var forbi Kbh S i efterårsferien til en skøn, fræk massage hos Medeea. Har tidligere besøgt hende rundt i byen og det er altid en fornøjelse at lade sig behandle godt. Medeea er super fræk, ikke nærig med sin krop og meget generøs med superfransk, hvis aftalt, forstås. Jeg er kæmpefan af lingammassage, grænsende til malkning, liggende på alle fire… Denne gang også med en insisterende prostata massage, udført til UG med nænsomhed. Er sikker på at de gentagende besøg kun øger intimiteten og kendskabet til hinanden. Medeea er ikke at finde lige nu, men synes hun nævnte hun er retur i DK den 30/10. Så går turen mod Kbh S igen, igen - jeg er fan! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P123 42 Skrevet 29. Oktober Tak for anmelderen. Kan du smide et link pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
il.gallo 67 Skrevet 29. Oktober P123 skrev, for 2 minutter siden: Tak for anmelderen. Kan du smide et link pft Er ikke i DK pt, kan ikke finde hende på hverken Annoncelight eller Nympho, måske det er mine ringe edb-kundskaber der er begrænsningen. Der ligger flere anmeldelser her, så prøv at søge hende frem, måske et af de links er aktive? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
il.gallo 67 Skrevet 29. Oktober P123 skrev, for 6 minutter siden: Tak for anmelderen. Kan du smide et link pft Prøv dette Medeea Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NickNick 191 Skrevet 29. Oktober Wow, jeg har med års mellemrum haft komplet intetsigende og ligegyldige oplevelser med hende, fuldstændig mangel på kontakt, og fuldstændig identiske dårlige oplevelser . Tillykke og respekt til dig, hvis det er lykkedes at få brugbare ydelser ud af hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
il.gallo 67 Skrevet 29. Oktober NickNick skrev, for 37 minutter siden: Wow, jeg har med års mellemrum haft komplet intetsigende og ligegyldige oplevelser med hende, fuldstændig mangel på kontakt, og fuldstændig identiske dårlige oplevelser . Tillykke og respekt til dig, hvis det er lykkedes at få brugbare ydelser ud af hende! Jeg kan læse mig til at Medeea er ren Moses, der deler vandene… Jeg har været rundt om Frb, Østerbro, Nørrebro og nu Kbh S en lille håndfuld gange. Altid 60 eller 75 min, med klar forventningsafstemning. Er hver gang gået fra vores aftaler med smil på læben og fuld tilfreds. Har jeg lyst til at give hende en rigtig rusketur, ja for faen! Gad jeg godt kysse hende varmt og lidenskabligt, hell yeah! Men hendes milde væsen, faste tag om pikken og våde mund, uden stress, er for mig også en fantastisk oplevelse. Og så har vi en gnistrende kemi, som jeg kun få andre gange har oplevet i dette miljø… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 416 Skrevet 31. Oktober Jeg har også besøgt Medeea for et års tid siden. Husker det som en god oplevelse af en smuk kvinde, der pirrede mig meget og gav super lækker super fransk. Så hvis man, som jeg, godt kan lide hendes setup med Body to body, er hun klart en go-to. Er hun den bedste til den ydelse? Nej - der er et par kvinder i det jyske, som har blæst mig bagover (Tror den ene hed Nadia og den anden Sylvia). Men jeg vil stadig klart anbefale Medeea. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1928 Skrevet 31. Oktober il.gallo skrev, den 29.10.2025 at 22:37: Prøv dette Medeea Søgbart link https://annoncelight.dk/showad/361999 Med et indlejret link er det svære at finde frem til en annonce og- eller anmeldelse, det er noget nemmere/hurtigere hvis man har et annonce ID 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg