Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Kbh S i efterårsferien til en skøn, fræk massage hos Medeea.

Har tidligere besøgt hende rundt i byen og det er altid en fornøjelse at lade sig behandle godt.

Medeea er super fræk, ikke nærig med sin krop og meget generøs med superfransk, hvis aftalt, forstås.

Jeg er kæmpefan af lingammassage, grænsende til malkning, liggende på alle fire…

Denne gang også med en insisterende prostata massage, udført til UG med nænsomhed.

Er sikker på at de gentagende besøg kun øger intimiteten og kendskabet til hinanden.

Medeea er ikke at finde lige nu, men synes hun nævnte hun er retur i DK den 30/10.

Så går turen mod Kbh S igen, igen - jeg er fan!

Del dette indlæg

Link til indlæg
P123 skrev, for 2 minutter siden:

Tak for anmelderen. Kan du smide et link pft

Er ikke i DK pt, kan ikke finde hende på hverken Annoncelight eller Nympho, måske det er mine ringe edb-kundskaber der er begrænsningen.

Der ligger flere anmeldelser her, så prøv at søge hende frem, måske et af de links er aktive?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow, jeg har med års mellemrum haft komplet intetsigende og ligegyldige oplevelser med hende, fuldstændig mangel på kontakt, og fuldstændig identiske dårlige oplevelser . Tillykke og respekt til dig, hvis det er lykkedes at få brugbare ydelser ud af hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
NickNick skrev, for 37 minutter siden:

Wow, jeg har med års mellemrum haft komplet intetsigende og ligegyldige oplevelser med hende, fuldstændig mangel på kontakt, og fuldstændig identiske dårlige oplevelser . Tillykke og respekt til dig, hvis det er lykkedes at få brugbare ydelser ud af hende!

Jeg kan læse mig til at Medeea er ren Moses, der deler vandene…

Jeg har været rundt om Frb, Østerbro, Nørrebro og nu Kbh S en lille håndfuld gange.

Altid 60 eller 75 min, med klar forventningsafstemning. 

Er hver gang gået fra vores aftaler med smil på læben og fuld tilfreds.

Har jeg lyst til at give hende en rigtig rusketur, ja for faen!

Gad jeg godt kysse hende varmt og lidenskabligt, hell yeah!

Men hendes milde væsen, faste tag om pikken og våde mund, uden stress, er for mig også en fantastisk oplevelse.

Og så har vi en gnistrende kemi, som jeg kun få andre gange har oplevet i dette miljø…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Medeea for et års tid siden. Husker det som en god oplevelse af en smuk kvinde, der pirrede mig meget og gav super lækker super fransk. 

Så hvis man, som jeg, godt kan lide hendes setup med Body to body, er hun klart en go-to. Er hun den bedste til den ydelse? Nej - der er et par kvinder i det jyske, som har blæst mig bagover (Tror den ene hed Nadia og den anden Sylvia). Men jeg vil stadig klart anbefale Medeea. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...