TheNeighbor 5 Skrevet 29. Oktober Havde set mig varm på Lina, så afsted imod Eventyrpigerne. (Hun holder også til hos SexyClub og Vordingborgpigerne) Lina virker desværre ikke til at kunne lide hvad hun laver. Klokken var 15, og hun var træt og uengageret. Intet smil, ingen lyd, ingen øjenkontakt og meget mekanisk. (Måske en dårlig dag, men jeg tvivler). Efter akten fik vi talt lidt om Moldova, hvor hun er fra. Desværre en meget tam omgang. Hvor klør 5, muligvis kunne have givet en bedre oplevelse. 1.000 kr / 20 min Ansigt 4/10 Krop 7/10 Sex 2/10 http://www.eventyrpigerne.dk/girls/lina4/index.php 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 423 Skrevet 29. Oktober (edited) Trist læsning. Er det gået ned af bakke for Eventyrpigerne, eller er det blot et enkeltstående tilfælde? Redigeret 29. Oktober af W.C. Fields Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 84 Skrevet 29. Oktober TheNeighbor skrev, for 41 minutter siden: Havde set mig varm på Lina, så afsted imod Eventyrpigerne. (Hun holder også til hos SexyClub og Vordingborgpigerne) Lina virker desværre ikke til at kunne lide hvad hun laver. Klokken var 15, og hun var træt og uengageret. Intet smil, ingen lyd, ingen øjenkontakt og meget mekanisk. (Måske en dårlig dag, men jeg tvivler). Efter akten fik vi talt lidt om Moldova, hvor hun er fra. Desværre en meget tam omgang. Hvor klør 5, muligvis kunne have givet en bedre oplevelse. 1.000 kr / 20 min Ansigt 4/10 Krop 7/10 Sex 2/10 http://www.eventyrpigerne.dk/girls/lina4/index.php Hvilken sprog 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheNeighbor 5 Skrevet 29. Oktober W.C. Fields skrev, for 36 minutter siden: Trist læsning. Er det gået ned af bakke for Eventyrpigerne, eller er det blot et enkeltstående tilfælde? Det var mit første besøg hos Eventyrpigerne, så det kan jeg ikke svare på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheNeighbor 5 Skrevet 29. Oktober tor johansen skrev, for 25 minutter siden: Hvilken sprog Hun taler engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 126 Skrevet 29. Oktober W.C. Fields skrev, 1 time siden: Trist læsning. Er det gået ned af bakke for Eventyrpigerne, eller er det blot et enkeltstående tilfælde? Med fare for at få en anmærkning, så ved jeg at Line C hos Eventyrpigerne har fået gode anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1928 Skrevet 30. Oktober tor johansen skrev, for 11 timer siden: Hvilken sprog Det er absolut helt unødvendigt at citerer hele indlægget, blot for at komme med så simpel et spørgsmål!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Certex 4 Skrevet 30. Oktober Tilbyder hun kys med tunge? Havde også set mig lun på Lina, men ville lige tjekke her først. Meget godt jeg gjorde det. Ved ikke om jeg giver det et skud alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheNeighbor 5 Skrevet 30. Oktober Certex skrev, for 2 timer siden: Tilbyder hun kys med tunge? Havde også set mig lun på Lina, men ville lige tjekke her først. Meget godt jeg gjorde det. Ved ikke om jeg giver det et skud alligevel. Hun kysser ikke. Kan være det tilbydes som ekstra, men spurgte ikke mere ind til det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 31. Oktober (edited) TheNeighbor skrev, den 29.10.2025 at 18:55: Lina virker desværre ikke til at kunne lide hvad hun laver. Klokken var 15, og hun var træt og uengageret. Intet smil, ingen lyd, ingen øjenkontakt og meget mekanisk. (Måske en dårlig dag, men jeg tvivler). Det gør mig virkelig ondt at læse. Og synd for dig @TheNeighbor at møde hende i den tilstand. Selv havde jeg et godt møde med hende for nogen tid siden. Iøvrigt. Hun taler også dansk Redigeret 31. Oktober af Probator rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg