Hop til indhold

Recommended Posts

Havde set mig varm på Lina, så afsted imod Eventyrpigerne. (Hun holder også til hos SexyClub og Vordingborgpigerne)

Lina virker desværre ikke til at kunne lide hvad hun laver. Klokken var 15, og hun var træt og uengageret. Intet smil, ingen lyd, ingen øjenkontakt og meget mekanisk. (Måske en dårlig dag, men jeg tvivler). 

Efter akten fik vi talt lidt om Moldova, hvor hun er fra.

Desværre en meget tam omgang. Hvor klør 5, muligvis kunne have givet en bedre oplevelse.

1.000 kr / 20 min

Ansigt 4/10

Krop 7/10

Sex 2/10

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/lina4/index.php

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trist læsning. Er det gået ned af bakke for Eventyrpigerne, eller er det blot et enkeltstående tilfælde?

Redigeret af W.C. Fields

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheNeighbor skrev, for 41 minutter siden:

Havde set mig varm på Lina, så afsted imod Eventyrpigerne. (Hun holder også til hos SexyClub og Vordingborgpigerne)

Lina virker desværre ikke til at kunne lide hvad hun laver. Klokken var 15, og hun var træt og uengageret. Intet smil, ingen lyd, ingen øjenkontakt og meget mekanisk. (Måske en dårlig dag, men jeg tvivler). 

Efter akten fik vi talt lidt om Moldova, hvor hun er fra.

Desværre en meget tam omgang. Hvor klør 5, muligvis kunne have givet en bedre oplevelse.

1.000 kr / 20 min

Ansigt 4/10

Krop 7/10

Sex 2/10

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/lina4/index.php

Hvilken sprog

Del dette indlæg

Link til indlæg
W.C. Fields skrev, for 36 minutter siden:

Trist læsning. Er det gået ned af bakke for Eventyrpigerne, eller er det blot et enkeltstående tilfælde?

Det var mit første besøg hos Eventyrpigerne, så det kan jeg ikke svare på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
W.C. Fields skrev, 1 time siden:

Med fare for at få en anmærkning, så ved jeg at Line C hos Eventyrpigerne har fået gode anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tor johansen skrev, for 11 timer siden:

Hvilken sprog

Det er absolut helt unødvendigt at citerer hele indlægget, blot for at komme med så simpel et spørgsmål!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilbyder hun kys med tunge? Havde også set mig lun på Lina, men ville lige tjekke her først. Meget godt jeg gjorde det. Ved ikke om jeg giver det et skud alligevel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Certex skrev, for 2 timer siden:

Tilbyder hun kys med tunge? Havde også set mig lun på Lina, men ville lige tjekke her først. Meget godt jeg gjorde det. Ved ikke om jeg giver det et skud alligevel. 

Hun kysser ikke. Kan være det tilbydes som ekstra, men spurgte ikke mere ind til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheNeighbor skrev, den 29.10.2025 at 18:55:

Det gør mig virkelig ondt at læse. Og synd for dig @TheNeighbor at møde hende i den tilstand.

Selv havde jeg et godt møde med hende for nogen tid siden.

Iøvrigt. Hun taler også dansk :-)

Redigeret af Probator
rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...