Tomcell 17 Skrevet 29. Oktober Halløj! Jeg var en tur forbi Salena her i weekenden og det kan jeg kun sige at jeg var rigtig glad for at jeg gjorde! Kommunikation gik hurtigt og fint! Da jeg endelig kom frem blev jeg mødt af en flot og smilende pige. Jeg bad om en omgang B2B + pussyslide med minimal omgang olie og det var intet problem. Hun har en silkeblød hud der virkelig føles rar og så har hun nogle dejlige bryster der giver en fremragende omgang spansk! Da hun først begyndte på blowjob, så holder hun ikke tilbage! Det var virkeligt godt og jeg måtte lige stoppe hende op, da jeg gerne lige ville prøve hendes pussyslide, hvilket hun vidst havde glemt, men hun vendte sig om, så jeg bedre kunne se hendes fisse og røv og så fortsatte hun ellers med at sutte på min pik. Jaaa, det var rart og jeg kom i munden på hende. Hvis ikke det var fordi at der var lidt af en distance til Karup fra mig selv, så havde jeg besøgt hende igen allerede. Hun tilbyder også anal, hvilket jeg godt kunne finde på at prøve med hende Link: https://annoncelight.dk/showad/437831 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg