Hop til indhold

Melinda i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

God eftermiddag alle gentlemen 

Jeg var i fredags på besøg hos Melinda

https://annoncelight.dk/profile/SexMel

i Esbjerg og føler, at jeg må dele min oplevelse. 

Jeg har fulgt hende lidt på AL, da hun har en del positive anmeldelser og jeg synes hun lød, som det jeg ledte efter.

Efter kontakt til hende på SMS, blev vi enige om tid og ydelser. Jeg mødte op på adressen, blev mødt med et kæmpe smil og et stort kram, førstehåndsindtrykket var meget positivt.

Jeg fortalte om min manglede erfaring med besøg hos GP'er og hun sagde, at det skulle jeg ikke tænke på, hun skulle nok "guide". Al kommunikation var nem, hun taler perfekt engelsk og er helt nede på jorden og så virker hun som om hun gider sit erhverv, et kæmpe plus og jeg følte mig i gode hænder.

Melinda er 100% til stede, hengiven, komplimenterende og nok det nærmeste jeg har været en rigtig GFE i lang tid!

Efter den aftalte akt var færdig og vi havde talt lidt om løst af fast, blev jeg sendt afsted, igen med et kæmpe smil, stort kram og lyst til at komme tilbage dagen efter.

Hun er HELT sikkert en jeg skal besøge igen, næste gang hun er i nærområdet.

Stedet - 8/10

Pigen - 11/10

Sexen - 10/10

Nu er jeg stadig ny i "gamet", men hun er klart på min førsteplads og klikker alle mine boxe hos en pige!

• 3 weeks later...
Skrevet

Har også besøgt hende nogle gange efterhånden og hun er virkelig enestående. Det eneste jeg overvejer er at undlade kondom, selvom jeg er meget bange for diverse ting, efter en uheldig oplevelse for et par år siden og brugt gummi siden. 

Men det frister virkelig at kunne skyde ladningen af oppe i dejlige Melinda 

Skrevet

Rent socialt/kommunikativt er Melinda ihvertfald meget på plads; jeg har nu to gange aftalt besøg hos hende, men begge gange kom uheld i vejen, hvorfor jeg aflyste relativt sent. Men hun har været forstående og relevant i dialogen - og jeg ser frem til at tredje gang bliver glædens gang, når hun atter kommer nær Aarhus. Tak i øvrigt for de mange informative opslag/kommentarer om hende.

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx
Forkortet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.