Fisken16 177 Skrevet 28. Oktober https://annoncelight.dk/showad/282206 Jeg har lige besøgt Gini på nytorv, det er ikke hende på billederne men en anden sød og smuk pige, hvis man er til dem der ikke er helt unge, måske midt i 40erne, og rimelig store bryster, uden at hun er fed. Hun havde faktisk alt på menu'en og hendes massage var også rigtig god, og så snakker hun rimelig godt dansk. Alt i alt en rigtig god oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbeenn 8 Skrevet 7. November Ved du om Gini stadig er på Nytorv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 177 Skrevet 8. November ja det tror jeg, hun sagde at hun havde været her i 1 måned, og at hun ville blive her i ca. 3 måneder. Jeg finder nok ud af det næste lørdag, jeg har planer om at besøge hende igen der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbeenn 8 Skrevet 8. November Hvis ikke jeg når det inden må du gerne gi en tilbagemelding 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 53 Skrevet 8. November Er der nogen der ved om Gini har anal på menuen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 177 Skrevet 8. November dengamlejyde skrev, for 23 minutter siden: Er der nogen der ved om Gini har anal på menuen. Jeg tror det men er ikke sikker, fordi jeg ikke kunne få pikken hård nok, til at kunne få den ind i det bagerste hul, den dag jeg besøgte hende, men hun afviste ikke da jeg gjorde forsøget, (måske fordi jeg har en lille pik) men hun afviste heller ikke noget som helst andet af det jeg ønskede.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 53 Skrevet 8. November Er det Gini i den sorte kjole Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 177 Skrevet 8. November dengamlejyde skrev, for 38 minutter siden: Er det Gini i den sorte kjole nej, hende i den sorte kjole er en lidt kraftig yngre pige. Jeg har prøvet hende et par gange, men det falder ikke lige i min smag. Gina er lidt ældre (måske godt 40) men meget pænere, efter min mening, og ikke kraftig, men der er ingen billeder af hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 53 Skrevet 8. November Tak for info, må nok en tur forbi, havde været rart med et billede så man er sikker på det er den rigtige man besøger. Har et godt stykke vej derop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mukke 12 Skrevet 8. November dengamlejyde skrev, for 19 minutter siden: Tak for info, må nok en tur forbi, havde været rart med et billede så man er sikker på det er den rigtige man besøger. Har et godt stykke vej derop Prøv at sende en sms og spørg hvem der er på job. Måske du får et billede af hvem der er på job 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 177 Skrevet 9. November Bordelmutter snakker udmærket dansk, så du kan roligt ringe eller skrive og spørge om Gini er der, og om hun har et billede af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 53 Skrevet 9. November Takker det prøver jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbeenn 8 Skrevet 17. November Fisken16 skrev, den 28.10.2025 at 12:33: https://annoncelight.dk/showad/282206 Jeg har lige besøgt Gini på nytorv, det er ikke hende på billederne men en anden sød og smuk pige, hvis man er til dem der ikke er helt unge, måske midt i 40erne, og rimelig store bryster, uden at hun er fed. Hun havde faktisk alt på menu'en og hendes massage var også rigtig god, og så snakker hun rimelig godt dansk. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Ved du om Gini stardig er på Nytorv? for så vil jeg muligvis aflægge hende et besøg i morgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 177 Skrevet 17. November jeg tror det, men prøv at ringe eller skrive til dem, bordelmutter forstår fint dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 177 Skrevet 21. November Jeg fik lige en tur mere med Gini i dag, det var godt som det plejer, både sex og massage, men der var noget der var underligt, da der var gået 35 minutter klappede hun mig på ryggen og sagde "tak for i dag" - så sagde jeg til hende at der var 25 minutter tilbage, og så fortsatte hun til tiden var gået, som om intet var hændt. -gad vide om bbeenn fik prøvet hende og hvordan det var. ????? Hun fortalte at hun bliver på adressen indtil januar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbeenn 8 Skrevet 21. November Jeg fik også prøve Gini Hun er en dejlig dame og er med på det meste - jeg fik 50 minutter da hun sagde tak for i dag. Kunne godt finde på at besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Txfyren 0 Skrevet 21. November bbeenn skrev, for 2 timer siden: Jeg fik også prøve Gini Hun er en dejlig dame og er med på det meste - jeg fik 50 minutter da hun sagde tak for i dag. Kunne godt finde på at besøge hende igen. Er hun til anal og vil hun noget uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbeenn 8 Skrevet 22. November Txfyren skrev, for 17 timer siden: Er hun til anal og vil hun noget uden gummi Anal fik jeg ikke lige testet og alt var med gummi, om hun vil uden ved jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 177 Skrevet 24. November Txfyren skrev, den 21.11.2025 at 17:19: Er hun til anal og vil hun noget uden gummi Synes du skal spørge hende, det er dårlig stil hvis jeg fortæller noget som ikke står i annoncen, men jeg ville spørge hvis jeg var dig, tror der er mulighed for begge dele. Jeg tror for øvrigt at de nye billeder der er kommet på annoncelight måske er Gini. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg