Hop til indhold

Kondom, med eller uden glidecreme.?

Featured Replies

Skrevet

Fra en kvindes perspektiv: Med! Kondom glider bare ikke lige så nemt, så selvom man er våd glider det bedre med glidecreme og føles derfor bedre :wub:

hvis du er sammen med en der kun sutter med kondom er det dog nok rarest uden til det :P

Skrevet

Hey

Allerførst vil jeg sige at jeg har fuld respekt overfor de GP'er der kun ønsker at ha sex med kondom og bruger det også hvis det er det de ønsker.<3

Personligt vil jeg nu helst ha sex er uden, for det er bare 100% mere nydelse rigtigt at kunne mærke fissen helt neutral.:P og tænker også det må være en bedre nydelse for GP'erne uden.;) da kondom efter noget tid vil give en tør skede uanset hvor liderlig og våd hun måtte være, hvilket også er grunden til de bruger glidecreme.;)

Men skal i bruge det, så hold lige lidt igen med det.:D så det ikke føles som at bolle en bøtte brun sæbe.:rolleyes:

Derudover tænker jeg også at risikoen for sygdom er ret lille i dette univers.:huh: da vi har med forholdsvis voksne mennesker at gøre som forhåbentligt melder ud eller holder sig helt væk, hvis der skulle være det mindste tegn på noget sygdom.;)

Har efterhånden haft fornøjelsen af en del GP'er både med og uden, dem uden har jeg også spurgt lidt ind til om de nogen sinde var blevet smittet med f.eks. klamydia, her har de åbent sagt at de aldrig var blevet smittet, enkelte sagde de havde været smittet en enkelt gang.<3

Derudover forstår jeg så heller ikke hvorfor de GP'er der ikke vil bolle uden, gerne vil give blow uden, klamydia kan også sætte sig i munden, men jatak til blow uden.:P

God lyst derude, pas på hinanden og lad os sammen få den bedste nydelse.

:wub:

Skrevet

bare et tip brug ikke vaseline til glidecreme det får gummi til og gå i stykker hvorfor vides ikke men det er sikker noget med kemisk sammensætning

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.