Hop til indhold

Dejligt møde med Pink Peach

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg havde lagt mærke til Pink Peach efter at hun havde kommenteret nogle indlæg her på EG, så jeg skrev til hende, og fik et dejlig besked tilbage med en god tekst og dejlige billeder, dette skriv fik mig til at ville mødes med hende.

For et par uger siden fik vi vores forskellige kalender gymnastik til at gå op i en højere enhed og vi aftalte at mødes. Vi mødtes på en gade på Nørrebro og gik derfra op i en lejlighed - som PinkPeach havde lånt/lejet af en af medlemmerne herinde - du ved selv: og stort tak.

Vi klædte hinanden af og kyssede - jeg fik lagt hende ned og gik i gang med at slikke hende, hvilket var noget der faldt i rigtig god jord. Vi fik monteret et g-spots vibrator og det kunne man straks se - kinderne blussede, mens jeg fik en virkelig skøn gang super fransk. Så kom næste kapitel: vi fik monteret et kondom og jeg kom desværre alt for hurtigt oppe i hende i kondomet.. 

Så var der lidt mere dejlig super fransk - og nu stod der forsigtig anal på programmet - MEN til min store ærgelse kunne jeg ikke blive stiv nok anden gang til at gennemføre anal.

Undervejs var der masser af kys, nus og rigtig kærrste agtig samværd.  

Et par dage før vores møde havde der været en anmeldes af hende i en BDSM rolle - der var vi slet ikke - vores møde var GFE.

Jeg skal besøger Pink Peach igen

Max

Redigeret af Max Bjævermose

Skrevet

Lyder som en god oplevelse. Hun er ellers virkelig god til at tage imod analt. Man kan virkelig kneppe hårdt og helt i bund: ) 

Skrevet

Tak for din søde anmeldelse. Det var en fornøjelse at møde dig, og jeg glæder mig meget til at se dig igen :P 

knus Peach 

Skrevet

Det lyder jo rimelig dejligt, hvor finder man kontakt til Peach? :)

Skrevet
Sandus skrev, for 1 time siden:

Det lyder jo rimelig dejligt, hvor finder man kontakt til Peach? :)

Du skriver bare til Pink Peach og tror ikke du vil fortryde det 

Skrevet

Kan du evt dele link, så er informationen mere brugbar synes jeg 

Skrevet
Hobie-17 skrev, for 38 minutter siden:

Kan du evt dele link, så er informationen mere brugbar synes jeg 

Nej han kan ej der er intet link :roll: hun annoncerer ikke nogen steder. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Nej han kan ej der er intet link :roll: hun annoncerer ikke nogen steder. 

Det forklarer jo sagen ganske godt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.