Hop til indhold
Ingenved

Fræk pige søger D

Recommended Posts

ensomfyr skrev, 1 time siden:

Til den pris forventer man nok ikke ligefrem at det får succes med at få stablet et rigtigt møde på benene.

Er det ikke helt normale priser? Måske endda til den billige side. Og hvad har det med succesraten at gøre?

Redigeret af Ingenved

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også forsøgt. En gang svarede “hun” ja og så ikke mere. Mail svarer hun ikke på. Og SC heller ikke. Alligevel er annoncen i dagligt. Mit bud er at det er nogen der keder sig og morer sig med dette….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingenved skrev, for 20 timer siden:

Er det ikke helt normale priser? Måske endda til den billige side. Og hvad har det med succesraten at gøre?

Jeg kunne godt mistænkte sådan en profil for blot at ville lokke penge ud af folk og slet ikke vil ende med et møde.

Det kan være svært at finde op og ned i de forskellige. Hvad er snyd og ikkesnyd. Det her er en profil, som jeg ikke ville bruge min tid på at kontakte, for jeg tror, det er snyd. Men jeg kan naturligvis tage fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...