Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa brødre

jeg besøgte Sarah i lørdags da jeg syntes hendes billeder var/er gode og det hun tilbyder, jeg valgte 1 time uden noget andet.

jeg skriver til hende og får svar omkring 20 min senere vi aftaler en tid og jeg er der lige 5 min før men det gjorde ikke noget.

Jeg kommer ind i hendes lejelejlighed og bliver mødt af en smuk pige, der bliver afregnet og jeg går i bad, men når jeg kommer tilbage føler jeg at hun har ændret sig lidt, hvis man forsøger at røre hende generelt trækker hun sig lidt væk, det samme under massagen. Her kommer der noget sært igen, normalt er det massage, sex, massage, og sex. Hun køre en lang massage og så sex, efter min første runde troede jeg der var massage igen, det var der ikke… så skulle dillerman rykkes af, og det var 1 min efter jeg kom… da jeg ikke kunne komme igen sluttede vi og jeg gik i bad igen, jeg stod udenfor efter 45 min

https://annoncelight.dk/showad/418370

Del dette indlæg

Link til indlæg
KalundborgMature skrev, for 2 timer siden:

Hej ;)

Kan ikke lige tyde det ud af dit indlæg ;)Var det en god oplevelse? 

Hun ser da rigtig dejlig ud? 

Et godt udseende giver ikke automatisk en god oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KalundborgMature skrev, for 6 timer siden:

Hej ;)

Kan ikke lige tyde det ud af dit indlæg ;)Var det en god oplevelse? 

Hun ser da rigtig dejlig ud? 

Når man læser de sidste 4-5 linjer kan man ikke være i tvivl om hvad han mener om den oplevelse! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke haft samme oplevelse med Sarah. Uden at gå i detaljer, så havde jeg en time hvor jeg blev serviceret på bedste vis i alle øvelser. Og ingen snyd med tiden ved mit besøg.
Så måske noget kemi der ikke spillede. Har oplevet det med andre piger, men så var det så første, eneste og sidste besøg hos vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...