Hop til indhold

Kolding Ladyboy Mia

Featured Replies

Skrevet

Hi, she looks super feminine and sexy. Anyone ben there?

https://annoncelight.dk/showad/438100

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har været forbi i dag. En super oplevelse. Bryster hvor jeg ikke ville tænke en ekstra gang, hvis de sad på en pige. Der er et ekstra lag brystvæv, jeg ikke ved hvor kommer fra. For hun er en lille slank sag, men en god numse og store bløde læber.

penis var en god størrelse, der var stiv og hård.

silkeblød hud.

god afslappende massage.

fair pris.

midt i gågaden, men ingen ved hvad man skal der og hun var hurtig til at åbne døren.

• 2 months later...
Skrevet

Rigtig sød og service i top. 
kysser skønt og meget

dejlig størrelse pik - stiv og klar

blev kneppet godt igennem, hun sluttede med at stå foran mig og over- sperme mit ansigt. Fantastisk oplevelse.

så var det min tur til at kneppe hende, og synet af hendes fine røv med min rimeligt store pik i - uha det var godt!

glæder mig til at få muligheden igen.

Skrevet
  • Author
Stelvio skrev, for 23 timer siden:

Rigtig sød og service i top. 
kysser skønt og meget

dejlig størrelse pik - stiv og klar

blev kneppet godt igennem, hun sluttede med at stå foran mig og over- sperme mit ansigt. Fantastisk oplevelse.

så var det min tur til at kneppe hende, og synet af hendes fine røv med min rimeligt store pik i - uha det var godt!

glæder mig til at få muligheden igen.

Thank you. And which girl you have visited? Since there is a new girl in the same ad who recently arrived to Herning.

Skrevet
Jok7r skrev, den 9.2.2026 at 15:31:

Thank you. And which girl you have visited? Since there is a new girl in the same ad who recently arrived to Herning.

I visited the person who is in the ad now, when she was in Esbjerg. She uses the profile name DaRon, but there are several names in the ad. Her English is not very good.

l can confirm all the positive notes above except the one regarding her breasts. Don’t get me wrong, the breasts are great, I just didn’t notice what is described.

If you want a great experience with a feminine and sexy ladyboy, she is a very good option. Her services are really good.

I really hope to see her again.

Skrevet
  • Author
Franj skrev, den 11.2.2026 at 10:38:

I visited the person who is in the ad now, when she was in Esbjerg. She uses the profile name DaRon, but there are several names in the ad. Her English is not very good.

l can confirm all the positive notes above except the one regarding her breasts. Don’t get me wrong, the breasts are great, I just didn’t notice what is described.

If you want a great experience with a feminine and sexy ladyboy, she is a very good option. Her services are really good.

I really hope to see her again.

Thank you!

I am in between her or Mabel. Trying to decide. They both look feminime and service minded.

• 2 months later...
Skrevet
Silverback48 skrev, for 4 timer siden:

(..) Er der nogen, der kan bekræfte, om det er den samme pige som i linket ovenfor?

Jeg besøgte hende, da hun var i Horsens for nogle uger siden. Samme telefonnummer og det var pigen fra annoncen.
Sød, flot, fræk og anbefalelesværdig :)

Skrevet
Silverback48 skrev, for 21 timer siden:

Det ligner, at Mia er kommet til Sjælland. Er der nogen, der kan bekræfte, om det er den samme pige som i linket ovenfor?

Mia, a 25-year-old transgender woman from Thailand, is cute, gentle, and incredibly sexy.

Ja det er hende. Havde æren af hendes selvskab da hun var i Odense. Absolut vildbasse ).
Hvis du besøger hende, så sig lige hun skal komme til Fyn igen, hun er savnet -P.

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

I can never reach out to her from sms or whatsapp. How do you guys contact her?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.