Hop til indhold
Probator

Kvinder, hvor lang tid synes I er godt at bolle?

Recommended Posts

Dette er lidt en fortsættelse af en tidligere tråd om mænds behov for bolletid.

Hvad synes I kvinder er godt og rimeligt for jer?

Redigeret af Probator

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 17 minutter siden:

Jeg boller ikke. 
så jeg er ude…..B)

Liiiiiike?

uqP2i-.gif

Sorry, ku’ ikke lade vær!

Heldigvis er sex jo mere end bare penis i skede.
Jeg kan have sex over en hel dag, men som ikke indeholder penis i skede sex andet end nogen minutter. 
Min kæreste virker glad og liderlig over at blive teased and denied med både fingre og tunge over en hel dag.
Ligesom hun kan være lykkelig over en 3 min penis i skede hvor jeg bare køre den på som en egoged.

Så selvom jeg synes du skal definere ‘sex’, så tror jeg stadig at du får svar i både øst, vest, nordnordvest og helt ude i hampen.

Redigeret af SoveReign

Del dette indlæg

Link til indlæg
SoveReign skrev, for 5 timer siden:

Så selvom jeg synes du skal definere ‘sex’, så tror jeg stadig at du får svar i både øst, vest, nordnordvest og helt ude i hampen.

Jeg skrev bolletid. Det jeg mener er penetrationstid. Er det ikke det samme?

Redigeret af Probator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg var yngre kunne jeg godt nyde at bolle (som penetrationssex) i lang tid, nu om dage synes jeg det er lidt overvurderet 5-10 minutter i en stilling er rigeligt og mere end 2-3 skift af stilling er også rigeligt. 

Der er andre aktiviteter, som jeg gerne nyder noget længere og som kan tage al den tid det skal være. Og i modsætning til da jeg var yngre, nyder jeg faktisk aktiviteter efter min udløsning meget og gerne, massage, selvfølgelig men også at gøre det den søde dame beder om. Og det overrasker mig ofte hvad det kan være, men strygninger, ansigtsmassage (hvis der ikke bruges sminke) og frisering er jeg blevet bedt om. Altså hvis jeg beder damen bede om noget.
Selv synes jeg pigernes nakke og armhuler er oversete og meget smukke steder at kærtegne og det tager jo alt sammen tid. Tid man desværre ofte ikke har da den er kostbar i denne sammenhæng

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er absolut afhængig af person og dynamiken i sex... Det er absolut ikke så enkelt. 

Med en person som ikke er med i ,,lege,, er det ikke så interesseret men hvis personen er med at dance tango er det mere sjovt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...