Hop til indhold
knallert

skal min knallert udskiftes med denne mc

Recommended Posts

post-10278-0-13914900-1398273411_thumb.j

De 2 forreste cylindre ser lidt for hårdtpumpede ud - tvivler på den kører ret langt på literen - udstødningrøret er også allerede rødglødende  :wink:

Men den er sikkert hurtig i optræk  :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej da den er 2 cylinderet men der er kun et stempel  :-P  :-P

Der er da 4 cylindre, men de 2 bagerste ser ud til at have tabt lidt af kompressionen. Det du kalder stemplet troede jeg var udstødningsrøret fordi det var så rødglødende, men ved nærmere eftersyn kan jeg godt se det må være stemplet der er rødglødende. Til gengæld er der også 4 udstødningsrør og de 2 øverste fra de forreste cylindre er også rødglødende - så det er med at holde godt fast i styret og se målbevist ud  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

post-10278-0-13914900-1398273411_thumb.j

jeg syntes bare du skal udskifte din knallert, jeg er sikker på at denne mc vil have større opmærksomhed på havnen :) og hvis du så bliver træt af den vil jeg gerne bytte med min cykel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

'>

Den her KAN evt lånes.

Hvilken en af dem? - den øverste eller den nederste? - og hvilken en af dem har det bedste optræk?  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSP,

Undskyld undskyld, jeg har udtrykt mig forkert....vi prøver lige igen:

Taaaaaaaataaa:

Det her foto Kan du Evt . få lov til at låne, og det er faktisk sjældent set før at jeg ligger og flyder på en grim mands Harley.

Så det er en af de der engangs-ting i livet du får lov at opleve at du får tilbudt! ;)

Underligt, jeg kan ikke få lov til at oploade selve billedet, kun koden...øv

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSP,

Undskyld undskyld, jeg har udtrykt mig forkert....vi prøver lige igen:

Taaaaaaaataaa:

Det her foto Kan du Evt . få lov til at låne, og det er faktisk sjældent set før at jeg ligger og flyder på en grim mands Harley.

Så det er en af de der engangs-ting i livet du får lov at opleve at du får tilbudt! ;)

Underligt, jeg kan ikke få lov til at oploade selve billedet, kun koden...øv

det er da godt at det er manden der er grim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...