Hop til indhold

Recommended Posts

Tager imod i en lejlighed i tilst. 

Havde bestilt 30 min med hj. Men kom jo primært for at se patterne. De var dog åbenbart ikke en del af pakken så det kostede extra at dem sluppet løs. Men nå ja så jeg betalte. De er store af thai standard og er hjulpet lidt på vej. Men de er ret flot lavet.  Massagen var ikke noget man kommer igen efter. Men hj var ganske udemærket. Så ingen klager på det punkt. Der bliver ikke til tilbudt at andet end hj. 

https://annoncelight.dk/showad/439624

Redigeret af bagwell

Del dette indlæg

Link til indlæg
bagwell skrev, for 3 timer siden:

Tager imod i en lejlighed i tilst. 

Havde bestilt 30 min med hj. Men kom jo primært for at se patterne. De var dog åbenbart ikke en del af pakken så det kostede extra at dem sluppet løs. Men nå ja så jeg betalte. De er store af thai standard og er hjulpet lidt på vej. Men de er ret flot lavet.  Massagen var ikke noget man kommer igen efter. Men hj var ganske udemærket. Så ingen klager på det punkt. Der bliver ikke til tilbudt at andet end hj. 

https://annoncelight.dk/showad/439624

Extra for at se brysterne? Var skredet på stedet ;-) hvad gav du så for den bonus ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da kæft, 1200 kroner for et besøg UDEN sex. Den har jeg aldrig set før. Og 200 kroner for at se brysterne???? Wow, ikke ligefrem et "knald" tilbud.....:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 5 timer siden:

Hold da kæft, 1200 kroner for et besøg UDEN sex. Den har jeg aldrig set før. Og 200 kroner for at se brysterne???? Wow, ikke ligefrem et "knald" tilbud.....:D

Arh 800 totalt .. men stadig i den dyre ende. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...