Hop til indhold

Tar, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Tager imod i en lejlighed i tilst. 

Havde bestilt 30 min med hj. Men kom jo primært for at se patterne. De var dog åbenbart ikke en del af pakken så det kostede extra at dem sluppet løs. Men nå ja så jeg betalte. De er store af thai standard og er hjulpet lidt på vej. Men de er ret flot lavet.  Massagen var ikke noget man kommer igen efter. Men hj var ganske udemærket. Så ingen klager på det punkt. Der bliver ikke til tilbudt at andet end hj. 

https://annoncelight.dk/showad/439624

Redigeret af bagwell

Skrevet
bagwell skrev, for 3 timer siden:

Tager imod i en lejlighed i tilst. 

Havde bestilt 30 min med hj. Men kom jo primært for at se patterne. De var dog åbenbart ikke en del af pakken så det kostede extra at dem sluppet løs. Men nå ja så jeg betalte. De er store af thai standard og er hjulpet lidt på vej. Men de er ret flot lavet.  Massagen var ikke noget man kommer igen efter. Men hj var ganske udemærket. Så ingen klager på det punkt. Der bliver ikke til tilbudt at andet end hj. 

https://annoncelight.dk/showad/439624

Extra for at se brysterne? Var skredet på stedet ;-) hvad gav du så for den bonus ? 

Skrevet
  • Author

200...fik dog lov til mere end at se på dem. 

Skrevet

Hold da kæft, 1200 kroner for et besøg UDEN sex. Den har jeg aldrig set før. Og 200 kroner for at se brysterne???? Wow, ikke ligefrem et "knald" tilbud.....:D

Skrevet
  • Author
Napoleon69 skrev, for 5 timer siden:

Hold da kæft, 1200 kroner for et besøg UDEN sex. Den har jeg aldrig set før. Og 200 kroner for at se brysterne???? Wow, ikke ligefrem et "knald" tilbud.....:D

Arh 800 totalt .. men stadig i den dyre ende. :blink:

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.