Hop til indhold
pikorous

Lille sag på 19 tilbyder frække pirrelige seksuelle oplevelser - TLF: 91 96 74 08

Recommended Posts

Hej folkens. Er der nogen herinde som har haft held med at besøge pigen i annoncen????

https://annoncelight.dk/annonce/120780/lille-sag-paa-19-tilbyder-fraekke-pirrelige-seksuelle-oplevelser-tlf-91-96-74-08

Jeg har virkeligt prøvet at aftale et møde med pigen unden held, hvilket efterhånden begynder at danne sig et mønster af useriøsistet, som er alt-ødelæggende.

Har to gange haft hende i tlf, hvor jeg ik at vide at adressen bliver sendt efter afsluttet samtale, uden at der overhovedet kommer noget, eller udvises ønske om at tager tlf og/eller svare sms'er. Jeg har altid været høfligt og vis den respekt pigerne fortjener. Derfor er jeg begyndt at tro at noget er ikke som det skal være. Det ville være nyttige hvis nogen herinde har haft glæde en lille sagen, som ser sååå fuckable ud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej folkens. Er der nogen herinde som har haft held med at besøge pigen i annoncen????

https://annoncelight.dk/annonce/120780/lille-sag-paa-19-tilbyder-fraekke-pirrelige-seksuelle-oplevelser-tlf-91-96-74-08

Jeg har virkeligt prøvet at aftale et møde med pigen unden held, hvilket efterhånden begynder at danne sig et mønster af useriøsistet, som er alt-ødelæggende.

Har to gange haft hende i tlf, hvor jeg ik at vide at adressen bliver sendt efter afsluttet samtale, uden at der overhovedet kommer noget, eller udvises ønske om at tager tlf og/eller svare sms'er. Jeg har altid været høfligt og vis den respekt pigerne fortjener. Derfor er jeg begyndt at tro at noget er ikke som det skal være. Det ville være nyttige hvis nogen herinde har haft glæde en lille sagen, som ser sååå fuckable ud

Det er Kecia's veninde er jeg sikker på.

søg på forrumet,

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja, det er Kecia's veninde. Jeg har kigget alle indslag om hende herinde. men alle er om kecia og ikke om jessica. Jeg har prøvet en gang at sms med kecia uden held, dvs. ubesvaret sms. Men ingen indslag om Jessica.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmm studser ved at at hun opgiver pris på 15 min og 30 min...   -men så senere skriver at man kun kan købe minimum 30 min. -og ikke til diskusion !!.. hvorfor i hede hulle så opgive en pris på 15 min ?? :-)   hvis ikke fake så da en der ikke er den skarpeste kniv i skuffen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja...men idag opgiver hun 15 min. måske skiftede hun mening efter at der var mange der ringede. Jeg talte med hende i fonen og virkede sød med en rar stemme. Men det blev også det hele, og derfra til at hun er fake... ved jeg ikke. Kunne forstå det, hvis det var gratis, altså at hun pludselig skiftede mening om aftalen, men det er det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har mødt jessicca nogle gange.. senest omkring jul.. så helt fake er hun dog ikke...

husk dog kondom, selvom hun hun siger at hun er ren

Del dette indlæg

Link til indlæg

ok.... nice hun findes. hvis det nu lykkedes mig at få en seriøs aftale i hus (hvilket er tvivlsomt)... skal nok huske det med kondomen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har forsøgt mange gange kontakt pr. telefon og har talt med hende. 1 gang. Men jeg fik kolde fødder, da hun lyder meget svingende humørmæssigt og pludselig ikke mente det samme som stod i annoncen. Hun lød faktisk påvirket og fjern. Så jeg skal ikke nyde noget. Min tid og penge er for kostbar til sådan noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede endnu en gang at få en aftale med hende, hvor jeg igen fik at vide at hun ville sende adressen efter vi var færdig med at snakke i telefonen. Der kom igen sms med adressen, hvilket fik mig til at ringe igen og nåede kun at sige at jeg havde ringet tidligere før hun lagte røret på. Jeg tror ikke hun findes og at det er en fake annonce. For et stykke tid siden kan jeg huske at hun også havde lavet en annonce, hvor hun ville bytte sex for en audi, hvilket er en meget ambitiøs byttehandel samt tragikomisk. Jeg vil hermed ikke spille mere af min tid med denne useriøse fake annonce og vil ikke anbefalde noget at spille jeres tid på det. I tilfældet af at noget alligevel prøver dette og få en aftale i hus samt besøg, vil jeg selvfølge høre næremere om oplevelsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvad er en pirrelige seksuelle oplevelser? Er hun mobset når hun gør det, eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er en pirrelige seksuelle oplevelser? Er hun mobset når hun gør det, eller?

Håber ikke at du "århuselsker" hentyder på at denne form for chikane skulle forstille sig en pirrende sexuel oplevelse. Hvis dette er tilfældet så er det en billig adfærd for dig. Heldigvis kan det kostateres at det ikke har kostet mig 800 for 15 endnu. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Håber ikke at du "århuselsker" hentyder på at denne form for chikane skulle forstille sig en pirrende sexuel oplevelse. Hvis dette er tilfældet så er det en billig adfærd for dig. Heldigvis kan det kostateres at det ikke har kostet mig 800 for 15 endnu. :-P

Jeg forstår ikke rigtig dit svar. Chikane??? Hvad mener du. ?

Jeg kan da godt se at pirrelig kunne betyde pirrende- men er det mon det pigen mener?. Det var blot det jeg spurgte om.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ægte nok....men rystende ustabil....en sag for kommunen nok!

Kecia  kan dog godt anbefales...selvom hun også har det med at glemme en aftale!

https://annoncelight.dk/annonce/122318/19-aarige-kira-tilbyder-knald-fraekke-oplevelser-tlf-81-18-85-17-midtfyn

Men billederne ser forfærdelige ud, fordi hun har retoucheret flere tattoos væk!....ikke fordi hun har været ramt af http://en.wikipedia.org/wiki/Necrotizing_fasciitis ....heldigvis ;-)

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun virkede alvorligt psykisk da jeg havde kontakt med hende. Kan kun anbefale jer alle, at holde jer langt, langt væk fra hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Betegnelse Nice Guy - det må da være være stærkt ironisk - med mindre du kan redegøre for hvilke forudsætninger har du har for at bedømme andres psykiske tilstand, psykoterapeut, psykiater eller psykolog ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ikke rigtig dit svar. Chikane??? Hvad mener du. ?

Jeg kan da godt se at pirrelig kunne betyde pirrende- men er det mon det pigen mener?. Det var blot det jeg spurgte om.

Jeg kan godt se hvad du mener. Det jeg mener med chikane, var at lade folk ringe og lave aftaler for derefter at brænde folk af. Det kunne godt være at nogle betragter dette, som en pirrende sexuel oplevelse... man glæder sig virkelig meget og er meget tænd på pigen, indtil hun IKKE sender adressen.... jo pirrende, men ikke en sexual oplevelse vil jeg mene.

Redigeret af pikorous

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg kan godt se hvad du mener. Det jeg mener med chikane, var at lade folk ringe og lave aftaler for derefter at brænde folk af. Det kunne godt være at nogle betragter dette, som en pirrende sexuel oplevelse... man glæder sig virkelig meget og er meget tænd på pigen, indtil hun IKKE sender adressen.... jo pirrende, men ikke en sexual oplevelse vil jeg mene.

Aha så er jeg med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Paven

er der virkelig ingen, som har gode oplevelser med hende? Synes hun ser knaldfræk ud, så ville da være interesseret, men bliver da lidt skræmt af disse beskrivelser. Er vi ude i, at det er decideret moralsk anstødeligt, at være sammen med denne kvinde, fordi hun er ude i noget, hun ikke kan bunde i? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...