Hop til indhold

Recommended Posts

En dejlig tur med Sabrina.

Hun stod i døren da jeg ankom og vi lagde straks ud med lidt kys.

Op på første sal og mere kysseri men hun tjekkede bulen i mine bukser, afregning og afklædning.

Flere tungekys, bløde lækre bryster og hænder der nysgerrigt gik på opdagelse.

Hun gik ned på mig og tog mig helt i bund gentagne gange, boller og mellemkød fik også en omgang, tilbage til pikken og helt i bund - gosh det var lækkert.

Mundbollede hende også med deepthoart .

Tog hende bagfra med en finger i hendes røv, frækt.

Valgte en standard service på 30 min til 1000 kr, de penge er givet godt ud, det er en oplevelse der sidder i kroppen mange timer efter.

Tror jeg vil prøve at høre om hun vil give kys og blow med cim alene, det tror jeg hun vil. 

Hun har brøde former, store bryster og et smil på læben, hun er nok 10 år ældre end annoncen skriver, til gengæld fejler servicen ikke noget.

https://annoncelight.dk/showad/439062 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 35 minutter siden:

En dejlig tur med Sabrina.

Hun stod i døren da jeg ankom og vi lagde straks ud med lidt kys.

Op på første sal og mere kysseri men hun tjekkede bulen i mine bukser, afregning og afklædning.

Flere tungekys, bløde lækre bryster og hænder der nysgerrigt gik på opdagelse.

Hun gik ned på mig og tog mig helt i bund gentagne gange, boller og mellemkød fik også en omgang, tilbage til pikken og helt i bund - gosh det var lækkert.

Mundbollede hende også med deepthoart .

Tog hende bagfra med en finger i hendes røv, frækt.

Valgte en standard service på 30 min til 1000 kr, de penge er givet godt ud, det er en oplevelse der sidder i kroppen mange timer efter.

Tror jeg vil prøve at høre om hun vil give kys og blow med cim alene, det tror jeg hun vil. 

Hun har brøde former, store bryster og et smil på læben, hun er nok 10 år ældre end annoncen skriver, til gengæld fejler servicen ikke noget.

https://annoncelight.dk/showad/439062 

Var forbi i fredags, og havde en lignende oplevelse. Dog brugte jeg kun 20 minutter.

Redigeret af 44Knudsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ditto oplevelse for alt for længe siden. En milf med former og god service. Fik bl.a deep throat blow, Facefuck og CIM. Helt fantastisk!

mvh B 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Banjomussen skrev, for 3 timer siden:

Sabrina er altid et hit. Har fulgtes med hende på det halve af Sjælland og altid med et godt resultat.

Ja det var mit andet besøg hos Sabrina og ikke det sidste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...