Nordlyset 38 Skrevet 26. Oktober https://annoncelight.dk/showad/402114 Besøgte Jasmin i Frederikshavn i aftes, og det fortryder jeg bestemt ikke. Hvis man som mig er til et par store flotte bryster, og hvis man som mig elsker at blive nusset godt om “bagdøren”, så får man det hele hos Jasmin. Først et hurtigt bad, så en god rygmassage, men hvor hun flere gange havde fokus på området mellem mine baller (Ikke prostata massage). Det var meget pirrende. Efter en halv times tid om på ryggen, så jeg kunne nyde synet af hendes smukke krop og nusse og kramme. Så var fokus på fyren, der fik en gudeskøn kombi af HJ og BJ samt en skøn tur imellem hendes dejlige bryster. Jeg var ved at eksplodere, så jeg bad hende sætte farten lidt ned. Med lidt mere olie på fyren, igen godt med nussen mellem mine ballerne og fuld øjenkontakt med denne skønhed, så kom jeg i en fantastisk udløsning. De sidste 10 min. gik med endnu et bad og et stort knus inden jeg listede veltilfreds hjemad igen. Hun siger hun er i Frederikshavn en måned endnu. Skulle man lige snuppe et besøg mere? Hun taler ikke dansk, diskrete omgivelser centralt i Frederikshavn og rent og pænt. Jeg synes hun er smukkere og mere moden end på billederne. Behøver jeg sige en klar 10-er og min bedste anbefaling. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 26. Oktober Nordlyset skrev, for 2 timer siden: Hun siger hun er i Frederikshavn en måned endnu. Jeg er helt enig med dig, hun er en dejlig kvinde. Tror du har misforstået hvor lang tid hun er her, hun er her kun resten af måneden. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Istivarm 39 Skrevet 26. Oktober Jeg anmeldte Jasmin i sidste uge, og det er præcis den samme oplevelse. Hun er virkelig god til det hele, og har en god personlighed, så et besøg kan virkelig anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 76 Skrevet 26. Oktober Er det hende man skriver med, så hun ved hvad der er aftalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 441 Skrevet 26. Oktober NP Dok skrev, for 51 minutter siden: Er det hende man skriver med, så hun ved hvad der er aftalt Det tvivler jeg på. Har lige skrevet med “hende” og der bliver lovet en masse. Det har jeg oplevet flere gange på Barfredsvej. Derfor tvivler jeg ikke på anmelders gode oplevelse, men aftal lige ydelserne med pigen, når du møder op inden i afregner og går i gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg