Hop til indhold

Penispumpe med efterfølgende handjob

Featured Replies

Skrevet

Kunne godt tænke mig at prøve en penispumpe med efterfølgende handjob hos en GF. Alder og nationalitet er underordnet. Hvis der er nogen der kender en GF, som tilbyder dette, så skriv gerne her eller send privat besked. På forhånd tak :)

Skrevet
  • Author

Synes ikke at der er mange som byder ind med navne på en GP som tilbyder dette. Om det så er fordi at det ikke tilbydes eller der ikke er interesse det er jo svært at sige. Men så må jeg jo tage en tur for holdet og besøge Felina eller Mis-Kath. 

Skrevet
Alfa72 skrev, for 2 timer siden:

Synes ikke at der er mange som byder ind med navne på en GP som tilbyder dette. Om det så er fordi at det ikke tilbydes eller der ikke er interesse det er jo svært at sige. Men så må jeg jo tage en tur for holdet og besøge Felina eller Mis-Kath. 

Jeg kan ikke besøge Felinas kælder længere, det er for udiskret når man har bekendte boende i gaden som man vil undgå. Pumpe-tingen virker seriøst fedt så jeg håber der kommer flere forslag til GPer med erfaring indenfor dette. 

Håber du får en fed oplevelse og meld endelig tilbage her!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.