Hop til indhold

Recommended Posts

Hold da op… hendes krop er noget helt særligt. Slank, næsten helt skinny, og med imponerende former, der virkelig skiller sig ud. Jeg havde en kort, men præcis dialog med hende op til mødet, og alt gik som aftalt — med undtagelse af en lille forsinkelse på fem minutter, som hun hurtigt kompenserede for med sit udseende.

Hun tog imod mig i frækt lingeri, og det var tydeligt, at hun ved, hvordan man gør et godt førstehåndsindtryk. Hendes bryster er bemærkelsesværdigt store i forhold til hendes petite figur, og det giver hende et meget frækt udtryk.

Oplevelsen var intens og varieret. Hun er teknisk dygtig, især når det kommer til anal, som hun håndterer med imponerende lethed. Det hele føltes naturligt og ubesværet. Jeg nåede to afslutninger inden for 45 minutter — noget der ikke sker hver dag for en mand i halvtredserne.

Der er dog et par småting, der trækker lidt ned: hendes kys føltes lidt tanteagtige , og hun virkede en smule fjern undervejs, hvilket måske skyldes hendes generthed. Men hendes krop… den er virkelig noget særligt. Hvis jeg vender tilbage, vil det være netop på grund af den fysiske tiltrækning.

Måske hendes engelsk kundskaber bliver bedre og det kan gøre at hun åbner mere op og bidrager mere ind i samtalen. 

Alt i alt en oplevelse med høj intensitet og en model, der lever op ry.

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl

Redigeret af nybegynder11
Link fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
nybegynder11 skrev, for 1 time siden:

Hendes bryster er bemærkelsesværdigt store i forhold til hendes petite

Er de ægte eller silikone? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 38 minutter siden:

Er de ægte eller silikone? 

1: Intet på de billeder indikerer "ægte"
2: Hun skriver selv Silikone i hendes profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er smukke silikone bryster hun har, men en kvinde med det udsende, den service, hendes naturlige væremåde, ingen tidspres og kiggen på mobilen, hun er fantastisk, og til den pris.

Jeg gider ikke og besøge andre end hende for tiden.

Du finder ikke hendes lige i den alder tror jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan tilslutte mig at Scandinavian Girl er super skøn. Sød kvinde, rolig. 

Synes dog ikke hun virkede fjern da jeg mødte hende, tværtimod synes jeg hun var super skøn at snakke med. For mig virkede hun som en der kunne lide sit job. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bemærkede heller ikke noget i vejen med hendes engelsk kundskaber. Vil påstå hun både taler og forstår engelsk langt bedre end de fleste udenlandske piger du møder i branchen. Og med det hun leverer skal vi bare være glade for det er i København hun har valgt at dele ud af hendes goder. En absolut stjerne især analt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...