Hop til indhold

Recommended Posts

Det var blevet tid til en lille hyggestund, og denne gang skulle det være et slag thai-fisse, de er så dejlige, de små brune piger. Valget faldt på Annie i Aabenraa, hun ser fræk og lækker ud på billederne. Der er ingen anmeldelser af hende endnu, så jeg tog en for holdet.

https://annoncelight.dk/profile/Zebralove

https://annoncelight.dk/showad/441060

(Hun fjerner annoncen, når hun ikke er aktiv)

Kommunikationen løb super fint over Whatsapp og en aftale kom i hus. Stedet er ok diskret, indgangen er i en slags baggård med private parkeringspladser meget tæt på gågaden. Efter kort ventetid foran døren åbnede Annie. Hun er en køn pige, med et smukt ansigt, det er altid en turn on. Hun er ikke petit, som det ses på billedet har hun lange ben og forekommer også højere end de små thaipiger normalt er.

Stedet er fint, det virker som om, at hun arbejder alene der. Foruden et større opholdsrum, er der massage rummet. Det var ok, meget enkelt og med en ikke helt blød briks. Pengene skiftede hænder, aftalen gennemgået, og så af med tøjet og op på briksen med forventningens glæde strittende.

Oplevelsen med Annie vil jeg beskrive som alt i alt ok. Den var ikke dårlig, men heller ikke super god. Hun virker lidt distanceret, nogle ting, der var aftalt på forhånd, blev ikke til noget. Blow var ganske kort. Men hun har nogle dejlige store patter, som man må røre og lege med, og hun tog imod uden problemer, da der blev kneppet igennem bagfra, selv et par klask i røven imens.

Som sagt alt i alt en ok oplevelse, men jeg tænker, at jeg næste gang prøver en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...