Hop til indhold

Recommended Posts

Hurtig og nem at lave en aftale med

da jeg ankom mødte jeg en lille stille pige, vi snakkede lidt, og jeg blev overbevist om at hun er der af fri vilje, og spurgte om det var ok med anal - hun kunne det hele, så jeg købte 30 min med anal….

da vi kom op i køjen, vendte det lidt, der var ikke meget go i hende, jeg overvejede om hun var død - når jeg skulle slikke fisse ville hun kun at jeg  stikkede tungen ind og ud - altså tungekneppe hende - man bliver hurtig træt i tungen - så det var der ikke meget sjov ved….

Så skulle hun sutte, hun åbnede munden, tog en ordentlig mundfuld, jeg troede et kort øjeblik, nu får jeg et godt blow - men hun holdt pikke helt stille, og bevægede hovedet 3-4 cm ikke noget med pikken gled ud og ind - så det virkede heller ikke…

nå så kunne jeg kneppe hende, hun kunne ikke rigtig tage den, jeg spurgte om hun havde olie, hun svarede nej - det havde jeg  selv med - men nok det dårligste knald.

så mangler jeg lige røven, efter meget besvær fik jeg placeret hende i doggy - når pikken ramte hullet, krummede hun så meget ryg, at havde jeg siddet på ryggen af hende, var jeg faldet af - hun lignede en hest der skulle tilrides….

Jeg er sikker på i kan læse ud af min anmeldelse - om jeg vil anbefale hende, mange gætter nok ikke forkert

https://annoncelight.dk/showad/438073 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...