Hop til indhold

Ny Pige Luna i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Der var ingen anmeldelser , så jeg tog chancen og bookede et besøg .

https://annoncelight.dk/showad/424309

Først det positive , det var pigen på annoncen, meget flot pige . Hun er flere annoncen ! 

Steder er et kendt sted i vestbyen , dog med bagindgang , som ikke er så diskret men der gik .

oplevelsen  : Beskrivelsen  med service er jeg sikkert på at en standard besked sendt af stedets ejer . Det er ihvertfald ikke pigen selv man skriver med , nogen gange kommer svar på dansk , næste svar kommer på engelsk . Men ydelser skal man ikke stole på , total intet sigende oplevelse , is kold humør uden smil eller nærværd . Det får man meget bedre andre steder , jeg kommer ihvertfald ikke tilbage til den pige .. 

God lørdag derude 

Skrevet
EddieM skrev, den 25.10.2025 at 09:53:

Der var ingen anmeldelser , så jeg tog chancen og bookede et besøg .

https://annoncelight.dk/showad/424309

Først det positive , det var pigen på annoncen, meget flot pige . Hun er flere annoncen ! 

Steder er et kendt sted i vestbyen , dog med bagindgang , som ikke er så diskret men der gik .

oplevelsen  : Beskrivelsen  med service er jeg sikkert på at en standard besked sendt af stedets ejer . Det er ihvertfald ikke pigen selv man skriver med , nogen gange kommer svar på dansk , næste svar kommer på engelsk . Men ydelser skal man ikke stole på , total intet sigende oplevelse , is kold humør uden smil eller nærværd . Det får man meget bedre andre steder , jeg kommer ihvertfald ikke tilbage til den pige .. 

God lørdag derude 

Hej Eddie

Ud fra de tatoo's hun har på det ene billede, ser det ud til at det er en pige der tidligere gik under navnet Mickey i Hampen, og senere Emmy i Haderslev - og som også både fik anmeldelser a la din, men også nogle meget positive. Åbenbart et spørgsmål om dagsform. Kan du bekræfte at Luna har de tatoo's?

På forhånd tak. 

Skrevet
  • Author

Hun har disse tatoos , det passer med billerne 

Skrevet
EddieM skrev, for 19 timer siden:

Hun har disse tatoos , det passer med billerne 

Hej Eddie

Tak for svar :-)

Træls du havde sådan en dårlig oplevelse med hende.

Overvejer, overvejer.... Hun ser skøn ud...

Skrevet

Hej,
Ja, det er Emmy fra Haderslev...
Har været der 3 gange. Og nej, massagen er ikke meget at skrive om, men jeg har kun godt at sige om det 'efterfølgende' efter flere oplevelser.
Første gang kunne hun godt tolkes lidt kold, men hun tør op og er både skøn og meget fræk.Hun blev min favorit dér.
Men ærgerligt hvis det har været en dårlig oplevelse - hun er mere end det.

Skrevet
Stinger skrev, for 1 time siden:

Hej,
Ja, det er Emmy fra Haderslev...
Har været der 3 gange. Og nej, massagen er ikke meget at skrive om, men jeg har kun godt at sige om det 'efterfølgende' efter flere oplevelser.
Første gang kunne hun godt tolkes lidt kold, men hun tør op og er både skøn og meget fræk.Hun blev min favorit dér.
Men ærgerligt hvis det har været en dårlig oplevelse - hun er mere end det.

Hej Stinger

Tak for din udmelding, Emmy/Luna har fristet i lang tid, det har bare ikke lige passet førhen, men nu får hun besøg i den kommende uge...

Bedste hilsener

MusicMan

Skrevet

Du skal ikke forvente at møde pigen fra billederne hun ligner overhovedet ikke.

Da jeg ankom vidste hun ikke hvad jeg havde bestilt og hun viste mig en anden menu end den på annoncelight.

Skrevet
Cthulhu skrev, for 1 time siden:

Du skal ikke forvente at møde pigen fra billederne hun ligner overhovedet ikke.

Da jeg ankom vidste hun ikke hvad jeg havde bestilt og hun viste mig en anden menu end den på annoncelight.

Øv hvor træls - tak for din melding :-) 

Skrevet

Stedet har ellers været ok i forhold til at levere hvad de annoncerer med men luna var en nitte.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.