Ham du ved 8 Skrevet 24. Oktober https://annoncelight.dk/profile/Storbarmet+Sandra Lavet en aftale med Sandra 2 dag før en aftale med tidlig morgen tid. skrive aften før og fik bekræftet vi hade en aftal. 20 minutter før jeg skulle være der få jeg besked Søde jeg må aflyse vores tid eller er nød til at rykke den da jeg ikke er tilbage fra en anden opgave endnu. Kommer først hjem ved til Shell motel ca kl 8… Beklager meget, men for god service fra min side kan jeg tilbyde dig en tur på min regning hos mig fra kl 8 først nå ja det kan jo ske. Kan ikke kl 8. vi skriver lidt frem og tilbage. Nå blev der et hul i arbejde. Skriver kan du kl 13. Ja det kan hun. Køre afsted. Holder der og skriver jeg var ankommet. Få igen svar. skriver igen ingen svar tager arbejdes tlf skriver har du tid i eftermiddag. 1 min venden. Bliver der svart. så hold jer væk spil af tid 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 163 Skrevet 24. Oktober At du hopper på den efter hun siger hun giver en omgang på hendes regning burde være en red Flag ... Der ville ingen tilbyde som kompensation for en aflys tid de selv aflyser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1031 Skrevet 24. Oktober Jeg har været hos hende- endnu en dansk pige der tror hendes alder er guld værd - jeg kan ikke sige det var totalt dårligt knald - men til hendes priser, er det ikke noget jeg drømmer om at prøve igen…. stay away 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg