Fecking 150 Skrevet 24. Oktober, 2025 Jeg besøgte Bambam https://annoncelight.dk/showad/436549 i Brenderup, eller det er lidt en stramning og kalde det i Brenderup, men lige lidt udenfor, i et for mig nyt hus, tilpas diskret, både indgang og parkering, selvom et lille skilt med at indgangen er bag huset, ville være en god hjælp. Bambam er ikke ny i gamet, og er kendt fra andre steder på bl.a Vestfyn, har været sammen med hende før, og hun er stadig en flot tynd, smilende pige, med en naturlig krop, jeg fik en god massage, og hun brugte hele sin krop, og et dejligt øko bj som afslutning. Gentagelses faren er meget høj. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 113 Skrevet 17. Januar Fecking skrev, den 24.10.2025 at 18:52: øko bj som afslutning Var det CIM og hvis det var, fortsætter hun til det sidste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 150 Skrevet 17. Januar Jlasian skrev, for 40 minutter siden: Var det CIM og hvis det var, fortsætter hun til det sidste? Hun tilbyder ikke CIM, jeg har spurgt hende, eller jeg kunne i hvert fald ikke få det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 133 Skrevet 20. Januar Har skrevet til hende men ikke fået svar. Hvordan er hendes massage? Og prisniveau? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lup 3 Skrevet 20. Januar Hun er dejlig kvinde, som er fair med priser. God til sex og ikke mindst blow. Har besøgt hende flere gange i Odense, men desværre nu i Brenderup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 133 Skrevet 20. Januar Tak lup. Giver hun alm massage også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lup 3 Skrevet 20. Januar Alm massage, ja der kan hun, men sex delen er hendes force. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg