Hop til indhold

Bambam i Brenderup.

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Bambam https://annoncelight.dk/showad/436549 i Brenderup, eller det er lidt en stramning og kalde det i Brenderup, men lige lidt udenfor, i et for mig nyt hus, tilpas diskret, både indgang og parkering, selvom et lille skilt med at indgangen er bag huset, ville være en god hjælp. 

Bambam er ikke ny i gamet, og er kendt fra andre steder på bl.a Vestfyn, har været sammen med hende før, og hun er stadig en flot tynd, smilende pige, med en naturlig krop, jeg fik en god massage, og hun brugte hele sin krop, og et dejligt øko bj som afslutning. Gentagelses faren er meget høj.

• 2 months later...
Skrevet
Fecking skrev, den 24.10.2025 at 18:52:

øko bj som afslutning

Var det CIM og hvis det var, fortsætter hun til det sidste?

Skrevet
  • Author
Jlasian skrev, for 40 minutter siden:

Var det CIM og hvis det var, fortsætter hun til det sidste?

Hun tilbyder ikke CIM, jeg har spurgt hende, eller jeg kunne i hvert fald ikke få det. 

Skrevet

Hun er dejlig kvinde, som er fair med priser. God til sex og ikke mindst blow.  Har besøgt hende flere gange i Odense, men desværre nu i Brenderup

Skrevet

Alm massage, ja der kan hun, men sex delen er hendes force. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Helt umuligt at komme i kontakt selv om annoncen er opdater hver dag.

Synes ellers at jeg skriver både høfligt og præcist

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.