Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Lavede lige en Montezi :-)

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1483

 

Lille godte lige efter min smag. Petit, langt mørkt glat hår, lille..... ansigtet kunne være bedre, men heller ikke skidt.

 

Har prøvet hende en gang før, hvor jeg egentlig var ganske tilfreds, så hun måtte jo lade trusserne igen.

 

Ankom fin velkomsthilsen osv. Fik lov at tage badet før sexen, så man lige føler sig ovenpå. Ind til sengen igen, stående velkomst...... NÆÆHHHH den udeblev hun lagde sig direkte op i sengen. Mig efter og startede lidt nusse, ja hun havde godt nok været så elskværdig at lægge sin krop op i sengen, men mentalt var hun vist på ferie i Rumænien eller i hvert fald et andet sted end i sengen hos mig. Prøvede at kigge hende i øjnene "bist du da?" den bemærkning smilede hun af, men fik hende ikke lokket mentalt tilbage til sengen.

 

Nå var kommet til den konklusion, dette  bliver vist ikke den helt store tur. Spurgte efter en 69, så kunne jeg hygge mig med det. Undervejs kom jeg til at tænke på Montezi ( bare rolig kun hans skriv herinde) at hvis man kom i kanen med en kold pengefikseret smuk pige, så var det nye sorte at man slikkede  hende i røven. En pude mere under hovedet og igang med det (ja man skal jo ikke tro vi jyder ikke er med på noderne)

 

Havde lidt på fornemmelsen at knalde nok ville være på højde med lolitadukken, så lod det ende i 69éren hvor det blev til en del hånd. Efterfølgende var hun høflig og gøre rent efter sig selv og der var egentlig masser af tid endnu, men hun hoppede ud af sengen, så det var vist færdig :-)

 

Farvelkram og afsted

 

Totalt var jeg derinde 20-25 min inklusiv bad snak og 69..... ikke just det bedste jeg har prøvet. Ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at køre til Finkenstrasse, lang tid siden jeg har oplevet kvalitet der. Må nok bare konstatere at intelligens ryger, når blodet bliver guidet ud i det lille hovede ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, resten af beskeden forsvandt - satans smartphone

Fin lille beretning, som er endnu et godt eksempel på at man kan tage en blandet oplevelse med de humoristiske briller på, istedet for at slynge om sig med negativitet og tilsvininger.

Og jeg klukkede af grin, selvom jeg nok havde regnet ud hvor det bar henad, med dén overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der har ikke været meget at komme efter der siden både Alice og Janet forsvandt. Er der nogen, der ved hvad der blev af Alice? Den ene gang jeg var hos hende, snakkede hun om at starte op selv i Danmark, og at hun kendte nogen folk der kunne hjælpe hende med det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

@ Montezi Ja man skal ikke græde over spildt mælk, kommer det ikke op i glasset af igen :-) nu havde jeg smidt 375 kr, kan da godt være jeg havde reageret anderledes hvis det havde været 1100-1200 ligesom herhjemme

 

@Røde Ved faktisk ikke hvor Alice er idag. Kan godt være hun er søgt mod Danmark, så tjener hun dæleme millioner hvis hun har fundet et sted, hvor rygmærkerne ikke skal have for meget. Sidst jeg snakkede med hende, lød det til hun var træt af konstant at knalde. ( kom kl 13 og var nr 4) så hun drømte om at få en restaurant/cafe agtig noget.

 

Men det er nu meget godt hun ikke er der længere, så roder man ikke konstant rundt nede i Flensborg :-)

 

@BJ Ja montezi er en slemmer dreng, når han besøger de Artige Misser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt huske Akice snakkede om at starte noget op selv, men jeg forstod det nu sådan, at hun ville drive en klinik. Jeg kan også huske, at jeg sagde til hende, at hun så lige skulle være klar over, at reglerne bliver fortolket anderledes i Danmark omkring bordel-drift. Men det mente hun at have styr på ("I know some people").

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Flere af pigerne/bagmændene i Flensborg er ved at starte afdelinger op i Danmark. Harrisler strasse 19 er Polske piger i Odense og har også noget i Jylland. Det er jo klart med de indtægtsmuligheder der ligger i Danmark, så er det jo med at få et ben ind på markedet.

 

Men lige med Alice, forstod jeg det som, hun gerne ville prøve noget andet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke en "Montezi" !,

en ægte Montezi er at knalde damer på 50-60+ hehe,

Been there done that :D

 

Monz, du har været heldig på Artemis for det sorte kys kunne koste ekstra hehe :P

 

De artige misser skal snart have inspektion igen... :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke en "Montezi" !,

en ægte Montezi er at knalde damer på 50-60+ hehe,

Been there done that :D

 

Monz, du har været heldig på Artemis for det sorte kys kunne koste ekstra hehe :P

 

De artige misser skal snart have inspektion igen... :D

 

Jamen det var sgu også derfor jeg blev lidt overrasket... for hun var en klassisk upsell-girl, så jeg studsede lidt da hun helt af sig selv viftede med stjernen - og uden jeg havde gjort tilnærmelser i den retning - og kommanderede mig til at slikke hende bagi. Jeg ville på forhånd have troet at det skulle koste ekstra ;)

 

Jeg overvejer faktisk at tage en tur med hende til :o hvis jeg har plads i budgettet kunne jeg finde på at gå helt amok og tage en hel time incl. anal og give hende den store tur... men det afhænger af så meget: økonomi, line-up osv osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det var sgu også derfor jeg blev lidt overrasket... for hun var en klassisk upsell-girl, så jeg studsede lidt da hun helt af sig selv viftede med stjernen - og uden jeg havde gjort tilnærmelser i den retning - og kommanderede mig til at slikke hende bagi. Jeg ville på forhånd have troet at det skulle koste ekstra ;)

 

Jeg overvejer faktisk at tage en tur med hende til :o hvis jeg har plads i budgettet kunne jeg finde på at gå helt amok og tage en hel time incl. anal og give hende den store tur... men det afhænger af så meget: økonomi, line-up osv osv.

 

vi får snart syn for sagen... vi kan endda tilbyde hende en Danish sandwich helt uden beregning hehe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi får snart syn for sagen... vi kan endda tilbyde hende en Danish sandwich helt uden beregning hehe :D

 

Hahahaha.... du skal nok ikke regne med der er ret meget der er uden beregning hos hende... faktisk tror jeg hun så numse-slikkeriet som betaling for at jeg var en nederen nærigrøv :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...