Hop til indhold

Natalia 1, hårlev

Featured Replies

Skrevet
Faxe50 skrev, 1 time siden:

lidt om Natalia 1, hårlev

Har besøgt hende 3 gange for nogle år tilbage hvor hun var på Frederiksberg og Glostrup. De første 2 gange var rigtig gode, sidste gang var hun ikke rigtig nærværende, endte med at spytte mig i munden, og påstå at hun var kommet. Jeg kan bekræfte, at hendes billeder passer med hende du møder i døren. 

• 1 month later...
Skrevet
1955 skrev, den 23.10.2025 at 21:57:

Har besøgt hende 3 gange for nogle år tilbage hvor hun var på Frederiksberg og Glostrup. De første 2 gange var rigtig gode, sidste gang var hun ikke rigtig nærværende, endte med at spytte mig i munden, og påstå at hun var kommet. Jeg kan bekræfte, at hendes billeder passer med hende du møder i døren. 

Kan du husk om hon är feminin? Hennes bilder ger mig mixat intryck. Och hur stor är hennes pik?

Skrevet
Fredrikvem skrev, den 14.12.2025 at 13:31:

Kan du husk om hon är feminin? Hennes bilder ger mig mixat intryck. Och hur stor är hennes pik?

Ikke specielt feminin, dog var hendes krop ret spinkel. Hun var fint aktiv de første gange, som skrevet var sidste gang ikke god :-( Som jeg husker ca 14-15 cm meget stiv. 

• 1 month later...
Skrevet
lidenskabogvarme skrev, den 8.2.2026 at 15:15:

Kan du fortælle om hun tungekysser ?

HUsker det ikke

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.