Medaltrespekt 8 Skrevet 31. Oktober Lola’s annonce er aktiv i dag. Er der nogen som vil dele deres oplevelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 80 Skrevet 5. November Jeg syntes hun virker sød over beskeder men det skal man jo tage med et gran salt. Jeg er dog ikke helt interesseret i det setup hun køre med så jeg tager altså ikke en for holdet denne gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 99 Skrevet 9. November donejohn skrev, den 5.11.2025 at 15:32: Jeg syntes hun virker sød over beskeder men det skal man jo tage med et gran salt. Jeg er dog ikke helt interesseret i det setup hun køre med så jeg tager altså ikke en for holdet denne gang. Hvilket setup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 80 Skrevet 10. November Happyfeet skrev, for 21 timer siden: Hvilket setup Mødes sent aften i egen bil, Ukendt lokation (lidt nøjeren). + Blow kun forgår i egen bil. Jeg syntes sex/blow i bilen er for trængt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 118 Skrevet 12. November Nogen som har mødt Lola?? For mig er hun svær at lave aftale med? Har givet adresse, telefonnummer og pludselig når tingene skal ske er hun ikke tilstede? Sider Pt og venter på en tilbagemelding nu på en længe aftale kl 10 i morgen formiddag og pludselig ingen kontakt? Kunne det have noget at gøre nej tak til 200 kr udlæg før møde?? ØØØhhhh ja Tilbagemelding i morgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 99 Skrevet 12. November FrækMøstjylland skrev, for 45 minutter siden: Nogen som har mødt Lola?? For mig er hun svær at lave aftale med? Har givet adresse, telefonnummer og pludselig når tingene skal ske er hun ikke tilstede? Sider Pt og venter på en tilbagemelding nu på en længe aftale kl 10 i morgen formiddag og pludselig ingen kontakt? Kunne det have noget at gøre nej tak til 200 kr udlæg før møde?? ØØØhhhh ja Tilbagemelding i morgen Kræver hun udlæg? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 13. November @FrækMøstjylland spændende om det blev til noget:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lolaa01 4 Skrevet 14. November (edited) FrækMøstjylland skrev, den 12.11.2025 at 20:56: Nogen som har mødt Lola?? For mig er hun svær at lave aftale med? Har givet adresse, telefonnummer og pludselig når tingene skal ske er hun ikke tilstede? Sider Pt og venter på en tilbagemelding nu på en længe aftale kl 10 i morgen formiddag og pludselig ingen kontakt? Kunne det have noget at gøre nej tak til 200 kr udlæg før møde?? ØØØhhhh ja Tilbagemelding i morgen Jeg har aldrig haft en aftale klokken 10, især ikke på en hverdag hvor jeg studerer eller krævet udlæg, da jeg kun modtager kontant (hvilket jeg ville havde skrevet, inden en evt. aftale), så måske forveksler du mig:) Redigeret 14. November af Lolaa01 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk_mand 0 Skrevet 14. November @Lolaa01 Ta dig ikke af folk, da de ikke forstår den formulering du har givet. Det vil give mening, hvis du ændrer dit opslag og fortæller dem hvilket tidspunkt på dagen du er tilgængelig, de dage du opretter din annonce. Det kræver du ændrer din annonce hvergang, du opretter den hvis tidspunktet ændres. Samt, du holder kommunikation på en platform. Anyway, jeg er faktisk interesseret i at møde dig, samt tage en for holdet. Det som kunne undre en som mig, er alt det du kræver. Tager du i mod, mænd med indvandrer baggrund evt? Hvis det er fordi du selv er indvandre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lolaa01 4 Skrevet 14. November Tidspunkterne ændrer sig løbende alligevel, kan man sige, men du har bestemt ret i at det stadig være en god idé, ja. Der har faktisk oftest stået “aktiv i aften”, men de bestemte tidspunkt, føler jeg fjerner en lillebitte smule af min diskretion:) Kommunikationen er jeg i forvejen god til at holde, så længe som det forbliver relevant, men jeg tror at herren ovenover, forveksler mig, da jeg som sagt, godt vidste at jeg skulle studere klokken 10 og derved ikke ville lave en aftale der. Når du skriver tage en for holdet, tænker jeg at du mener at hoppe herind og “rate” mig efterfølgende, hvilket jeg faktisk er tilfreds med at ingen af mine kunder har gjort, da jeg synes det bliver meget objektiviserende, selv når det er positivt, så det har jeg faktisk ingen interesse i. Og i forhold til at jeg kræver meget (nummer der er tilsluttet MobilePay), kan jeg sagtens forstå at nogen mener det og det er også en helt fair sag. Men for mig, er det altafgørende at jeg ved hvem jeg mødes med eller viser mig selv til, sidstenævnte for min diskretions skyld - og heldigvis, er de fleste forstående overfor det:) Frisk_mand skrev, for 1 time siden: @Lolaa01 Ta dig ikke af folk, da de ikke forstår den formulering du har givet. Det vil give mening, hvis du ændrer dit opslag og fortæller dem hvilket tidspunkt på dagen du er tilgængelig, de dage du opretter din annonce. Det kræver du ændrer din annonce hvergang, du opretter den hvis tidspunktet ændres. Samt, du holder kommunikation på en platform. Anyway, jeg er faktisk interesseret i at møde dig, samt tage en for holdet. Det som kunne undre en som mig, er alt det du kræver. Tager du i mod, mænd med indvandrer baggrund evt? Hvis det er fordi du selv er indvandre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk_mand 0 Skrevet 14. November Lolaa01 skrev, for 24 minutter siden: Tidspunkterne ændrer sig løbende alligevel, kan man sige, men du har bestemt ret i at det stadig være en god idé, ja. Der har faktisk oftest stået “aktiv i aften”, men de bestemte tidspunkt, føler jeg fjerner en lillebitte smule af min diskretion:) Kommunikationen er jeg i forvejen god til at holde, så længe som det forbliver relevant, men jeg tror at herren ovenover, forveksler mig, da jeg som sagt, godt vidste at jeg skulle studere klokken 10 og derved ikke ville lave en aftale der. Når du skriver tage en for holdet, tænker jeg at du mener at hoppe herind og “rate” mig efterfølgende, hvilket jeg faktisk er tilfreds med at ingen af mine kunder har gjort, da jeg synes det bliver meget objektiviserende, selv når det er positivt, så det har jeg faktisk ingen interesse i. Og i forhold til at jeg kræver meget (nummer der er tilsluttet MobilePay), kan jeg sagtens forstå at nogen mener det og det er også en helt fair sag. Men for mig, er det altafgørende at jeg ved hvem jeg mødes med eller viser mig selv til, sidstenævnte for min diskretions skyld - og heldigvis, er de fleste forstående overfor det:) Det kan jeg også godt forstå, samt giver jeg dig ret i, du også gør det for din egen skyld. Jeg vil selvfølgelig respektere dit valg, mht at rate dig. Jeg havde et spørgsmål om det var kunder du valgte fra, evt. Mænd med indvandrer baggrund? Og om du selv være pære dansk? Eller også havde en indvandrer baggrund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 14. November @Lolaa01 jeg syntes også at det er helt fair at du tager forbehold for ikke at blande dit almindelige liv med din “hobby”. en velanmeldt pige på sitet kører nogenlunde samme setup som dig, dog har hun en maske på. Jeg har besøgt hende en enkelt gang og det gik super fint. Det burde du måske overveje? en anden ting er at du ikke ønsker anmeldelser hvilket også er fair, da det tit kan blive noget grimt noget, men syntes du ikke det ville være på sin plads, at der i det mindste er af dine kunder som kan give “grønt lys” uden at gå for meget i detaljer om jeres møde? Du har jo dine krav, og derfor må vi vel også have vores:) Du må jo leve med at folk er ekstra skeptiske når du kører sådan et alternativt setup, uden at have nogen anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 118 Skrevet 16. November Hmmmmm det lyder jo som om Lola også er ret god til at følge med her på eroguide Men ja hun hun har sagt ja til aftaler 3 gange, men samme dag inden møde skal der falde forudbetaling. Så nu laver jeg altså ikke om på min arbejdsdag for fjerde gang og jeg køre slet ikke til Hadsten for at personligt at overdrage en forudbetaling om den er 100 kr eller 200 kr er ligegyldigt. Lola overholder bare ikke sine aftaler. Good luck allesammen og jeg ser gerne anmeldelser som miskreditere mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 99 Skrevet 16. November (edited) Er hun fra Hadsten Har du et link til annoncen Redigeret 16. November af Happyfeet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lolaa01 4 Skrevet 17. November FrækMøstjylland skrev, for 10 timer siden: Hmmmmm det lyder jo som om Lola også er ret god til at følge med her på eroguide Men ja hun hun har sagt ja til aftaler 3 gange, men samme dag inden møde skal der falde forudbetaling. Så nu laver jeg altså ikke om på min arbejdsdag for fjerde gang og jeg køre slet ikke til Hadsten for at personligt at overdrage en forudbetaling om den er 100 kr eller 200 kr er ligegyldigt. Lola overholder bare ikke sine aftaler. Good luck allesammen og jeg ser gerne anmeldelser som miskreditere mig Jeg har aldrig arbejdet eller været i Hadsten eller lavet 3 aftaler, som jeg ikke har overholdt. Og hvis jeg har tid til at komme ud og tage en forudbetaling, vil jeg vel også have tid til at give dig dit blowjob, så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle tage forudbetaling. Det er faktisk også sjældent at jeg overhovedet laver aftaler på forhånd med førstegangskunder og klokken 10, har aldrig været aktuelt for mig, især ikke på en hverdag. Jeg plejer heller ikke at lave aftaler, medmindre jeg rent faktisk arbejder, så hvordan det vil give mening at aflyse kunder, hvis jeg alligevel “sidder klar”, kan jeg ikke helt se. Tror igen at du har forvekslet mig og skal kigge lidt bedre, som jeg skrev højere op:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 118 Skrevet 17. November Lolaa01. Så er deet en anden kvinde på sugardaters der bruger Lola som "Nick". Det er hende jeg jeg anmelder 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 99 Skrevet 17. November FrækMøstjylland skrev, for 14 minutter siden: Lolaa01. Så er deet en anden kvinde på sugardaters der bruger Lola som "Nick". Det er hende jeg jeg anmelder Der er sikkert mange som hedder Lola derude, men som du kan se i starten af tråden handler den om en annonce på annoncelight, og ikke sugardaters. Så inden du kommer med beskyldninger mod den stakkels kvinde, kan det være du skal sikre dig at du har fat i den rigtige person. Jeg vil anbefale at du starter en separat tråd om sugardaters-lola 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 17. November FrækMøstjylland skrev, for 1 time siden: Lolaa01. Så er deet en anden kvinde på sugardaters der bruger Lola som "Nick". Det er hende jeg jeg anmelder Hun spurgte dig endda om du var sikker på at du ikke forvekslede hende, men du insisterede. Og alligevel har du forvekslet hende med en sugardater… come on! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 118 Skrevet 17. November Ingenved skrev, for 9 timer siden: Hun spurgte dig endda om du var sikker på at du ikke forvekslede hende, men du insisterede. Og alligevel har du forvekslet hende med en sugardater… come on! Jeps og har vist også skrevet undskyld til hende. Der er nok nogle her inde der engang imellem burde bruge det lille ord på 7 bogstaver og jeg laver sjældent dårlig anmeldelser, vil hundrede gange heller give positive vibes vidre? Kan vi lukke den her??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boobsandgb 83 Skrevet 29. November Hej alle km bekræfte at hun er god nok - kontaktede hende og kommunikation gik fint og fik også sendt billeder af en virkelig køn brunette. fik aftalt en tid og fik en besked med regler, igen synes måske at det er lidt meget, jeg tager det nu positivt at det er på plads så man undgår trælse situationer. sted ganske diskret og blow var absolut 10/10 - Hun startede på knæ og kiggede op med de flotteste mørke øjne . mig ned på sengen og hun fik ret i at jeg ikke holdte 30 min LOL ! da hun satte lyd på måtte jeg overgive mig og tømte mig i munden på hende - Hun fortsatte ligeså stille mens hun kiggede på mig . absolut en oplevelse der stadig sidder i kroppen og jeg skal garanteret møde hende igen. Søger faktisk en hvor man kan få et godt intenst blowjob 2-3 gange i måneden til en ok pris. pas godt på hende og så skulle det gerne være slået fast at hun er supersød og meget reel. Helt klart en pige med ben i næsen som blot sætter pris på god og ligeværdig kommunikation. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 80 Skrevet mandag klokken 22:15 (edited) Lyder godt endelig en der kunne confirme hende. Redigeret mandag klokken 22:19 af donejohn Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg