Hop til indhold

Recommended Posts

Daddydirty skrev, for 2 minutter siden:

Har du skrevet med hende?

Nej, jeg har ikke lyst til at skrive fra nummer som kan findes på MobilePay:) og er heller ikke fan af at sende billede, specielt når man ingen kan fortælle om hun er reel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingenved skrev, Lige nu:

Nej, jeg har ikke lyst til at skrive fra nummer som kan findes på MobilePay:) og er heller ikke fan af at sende billede, specielt når man ingen kan fortælle om hun er reel.

Jeg forstår dig godt! Jeg tog faktisk chancen og hun virker meget reel. Har fået billeder osv retur. Men er ogs lidt usikker på mit mp. Men hun vil gerne mødes i min bil skriver hun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Daddydirty skrev, for 1 minut siden:

Jeg forstår dig godt! Jeg tog faktisk chancen og hun virker meget reel. Har fået billeder osv retur. Men er ogs lidt usikker på mit mp. Men hun vil gerne mødes i min bil skriver hun

Okay, kropsbillede? Ansigtsbillede? Og sendte du også billede? 

Har efterlyst bil-møder i et stykke tid nu, derfor jeg var interesseret i hendes annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik et ansigtsbillede og et krops billede med tøj. Virkelig flotte læber og virker til det er en stor mund! sendte også billede ja. 

havde besøgt hende hvis ikke min bil var på værksted..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingenved skrev, Lige nu:

Øv typisk… men virker jo reel nok, så mon ikke jeg prøver det.

Vil du ikke give en opdatering hvis du får en aftale i hus? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Daddydirty skrev, for 2 minutter siden:

Vil du ikke give en opdatering hvis du får en aftale i hus? :)

Jo da, og vil du gøre det samme? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også skrevet på whatsapp med hende. Og fået billeder retur efter jeg sendte. Ser nydelig ud ja. Men jeg finder flere ting underligt. Alt det med hun rejser rundt er bullshit. Hun svarer udenom når man spørger til det. Hun er kun i Århus/Viby og vil kun mødes når det er mørkt i min bil. Ikke om dagen. Så bliver jeg sgu lidt skeptisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke hvem du præcist er, da der selvfølgelig er flere som har efterspurgt at mødes andre steder - men jeg er næsten sikker på at jeg har givet dig en god grund til hvorfor, lige de dage du har kunne.

Der står ikke i annoncen at jeg “rejser rundt” længere, da det viste sig at være for tidskrævende, men jeg har bestemt været andre steder end i Viby, hvis det har været det værd;)

Udover det, er jeg faktisk forholdsvis tit i andre større byer noget af weekenden, men det skal give mening for mig at tage kunder der - og selvfølgelig, er det sjældent, når det ikke er den samme by hver gang. Jeg har også kun været aktiv i under en måned, så det er vel begrænset hvor mange weekender jeg har haft at “rejse rundt” på og selvfølelig også hvor mange kunder jeg har kunne nå. Når jeg har nok som gør det let for mig også, er der ingen grund til at komplicere det mere end højst nødvendigt. At jeg typisk ikke har tid før 19/20 og det så er mørkt, kan jeg ikke rigtigt gøre så meget ved, desværre. Jeg lever ikke for at “arbejde”, men får “arbejdet” til at passe ind i mit liv, som studerende, som jeg sikkert også i forvejen har skrevet til dig:)

Jeg håber ihverfald at det giver bedre mening nu og du ikke er så mistænkelig længere:)

Mvh

Redigeret af Lolaa01

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg venter i spænding på den første anmeldelse her. Det tyder ikke på at nogen herinde har lykkes med at møde dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stadig ingen der har haft held til at møde hende? Mig svarer hun ikke mere. Jeg må indrømme jeg tror det er fup af en slags…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, for 6 minutter siden:

Stadig ingen der har haft held til at møde hende? Mig svarer hun ikke mere. Jeg må indrømme jeg tror det er fup af en slags…

Jeg skrev også til dig hvorfor, inden jeg stoppede med at svare - det synes jeg bare burde nævnes:)

Kontakten har generelt været halv træls, da jeg har skulle gentage de samme ting flere gange, kun for at du kunne være lidt halv flabet igennem det hele. Du har spurgt mig hvad jeg har imod dagslys, selvom jeg forklarede at jeg ikke har tid før osv. At du vælger at udgive hvor jeg præcist befinder mig mest, når det er gjort så tydeligt at jeg har lyst til at være så diskret som muligt, var nok til at jeg ikke kan yde mit bedste, hvis jeg skal mødes med dig. Hvilket er derfor jeg gav dig en meget venlig besked om at det ikke er muligt at aftale et møde - og enlig, står det også i annoncen at jeg forbeholder mig retten til at afvise;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lolaa01 skrev, for 19 minutter siden:

Jeg skrev også til dig hvorfor, inden jeg stoppede med at svare - det synes jeg bare burde nævnes:)

Kontakten har generelt været halv træls, da jeg har skulle gentage de samme ting flere gange, kun for at du kunne være lidt halv flabet igennem det hele. Du har spurgt mig hvad jeg har imod dagslys, selvom jeg forklarede at jeg ikke har tid før osv. At du vælger at udgive hvor jeg præcist befinder mig mest, når det er gjort så tydeligt at jeg har lyst til at være så diskret som muligt, var nok til at jeg ikke kan yde mit bedste, hvis jeg skal mødes med dig. Hvilket er derfor jeg gav dig en meget venlig besked om at det ikke er muligt at aftale et møde - og enlig, står det også i annoncen at jeg forbeholder mig retten til at afvise;)

Jeg tror du forveksler mig med en anden, men skidt med det. Måske det var nemmere du svarede mig på whatsapp end her. Det giver ingen mening i min verden. Men nevermind. Glæder mig dog til at høre fra andre om de har haft held med at møde dig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, 1 time siden:

Hvorfor tror du at det er fup? Jeg har indtrykket af at det er en pige som vil går meget op i at være diskret. Måske derfor hun kun vil mødes når det er mørkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Medaltrespekt skrev, for 25 minutter siden:

Hvorfor tror du at det er fup? Jeg har indtrykket af at det er en pige som vil går meget op i at være diskret. Måske derfor hun kun vil mødes når det er mørkt.

Jeg er bare skeptisk pga en masse skriveri og i mine øjne underlige svar uden at det var muligt at lave en konkret aftale. Over flere dage faktisk. Og belært qua personlige erfaringer af de utallige falske annoncer på annoncelight så er jeg bare blevet skeptisk. Jeg håber da hun er ægte og vi snart ser en anmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror du forveksler mig med en anden, men skidt med det. Måske det var nemmere du svarede mig på whatsapp end her. Det giver ingen mening i min verden. Men nevermind. Glæder mig dog til at høre fra andre om de har haft held med at møde dig! 

Du er og var på det tidspunkt den eneste jeg ikke har svaret, derfor ved jeg med sikkerhed også at jeg ikke forveksler dig:)

Der er ingen grund til at svare på Whatsapp, når jeg allerede har forklaret hvorfor det ikke bliver aktuelt. Der kommer med sikkerhed ikke et møde ud af det - så vi spilder bare begges tid. Udover det, nævner du selv at kontakten har været over flere dage og at du har fået at vide hvor jeg var hver gang, så hvad min skyld i at du ikke har haft mulighed for at komme derhen er, når det har passet med mig, forstår jeg heller ikke.

Men du må stadig have en rigtigt dejlig aften og så håber jeg at du kan se det lidt mere fra begge vinkler;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
frækhorn skrev, for 59 minutter siden:

Lyder mistænkeligt, hemmeligt nummer og profil findes ikke efter i går

Er det ikke hende?

https://annoncelight.dk/showad/420369

Lola, 28 år, WhatsApp, og var nummeret ikke noget med netop 91? 

Nu dog med andre ydelser…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...