Hop til indhold
Blackwerdo

Har nogen prøvet dejlige Charlotte

Recommended Posts

Halløj derude, håber i alle kan klare den danske kulde ud, som nu endnu engang kommer indover os. Jeg kommer i dag med en efterspørgsel, da jeg normalt flittig anmelder søde latinske karamel piger med store numser  herinde for alle. Så vil jeg i dag høre om nogen har kendskab til Charlotte her?

hendes billeder og alt virker legit og udfra hvad jeg ser, en kvinde jeg godt kunne finde på at gifte mig med haha. 
har nogen herinde erfaring med hende, så smid gerne lidt ord her nedenfor. 
tusinde tak

https://annoncelight.dk/showad/440060 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg blev også fanget af billederne og skrev med “hende” men fik først svar lang tid efter jeg skrev, tror jeg prøver igen i morgen eller overmorgen

Hvis du besøger inden må du meget gerne berette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingenved skrev, for 14 timer siden:

Jeg blev også fanget af billederne og skrev med “hende” men fik først svar lang tid efter jeg skrev, tror jeg prøver igen i morgen eller overmorgen

Hvis du besøger inden må du meget gerne berette.

Jeg har først mulighed for at besøg hende i den kommende uge. Men du ville være en rigtig verdens mand, hvis du lige gav en opdatering på hvordan hun er og om hun ligner billederne. 
takker herfra :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er hun så flyttet til Vejle, men det er måske stadig en omvej værd - hvis hun er som billederne og give en god service. @Blackwerdo, jeg hører meget gerne om dine erfaringer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...