Hop til indhold
Bøllemiz

Bedste FFK i Tyskland

Recommended Posts

Jeg skal for første gang prøve FFK, og er blevet anbefalet følgende tre: Harmony (Hamborg), Sharks (Frankfurt) eller Artemis (Berlin).

Hvad er fordelene og ulemperne ved de 3?

Hvor mange piger er der typisk på en dag?

Er hverdag eller weekend bedst, og i hvilket tidsrum?

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, den 22.10.2025 at 17:40:

Vælg Sharks. Alternativt Artemis. Harmony er lille og svingende udvalg af piger. 

Hvis du er på Reddit så læs med på https://www.reddit.com/r/FkkSaunaClubs/

Eroguide er stendødt.  

Jeg troede kun det var tyskland, østrig og sweiz der var fkk. Men der er også nævnt holland og Tjekkoslovakiet. 

Nogen der har erfaringer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bøllemiz skrev, den 4.11.2025 at 13:33:

Er værelset også inkluderet i prisen hos Artemis, Sharks og Oase, og hvad koster 30 min?

Ja inkl. værelse. Det koster 100 til 150 på Sharks. Der er også en entre på ca 60. 

Harmony Hamburg er dyr med entre på 80. Og kun lille udvalg af piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 29.11.2025 at 00:52:

Helt lavpraktisk; hvordan kommer man smartest til Sharks fra Sjælland? Og nej, jeg gider ikke køre i bil.

Fly til Frankfurt + taxi

Del dette indlæg

Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 2 timer siden:

Fly til Frankfurt + taxi

Evt. lej en bil i lufthavnen - det behøver ikke være så dyrt og du har større mulighed for at komme rundt - og hjem, når det er sent - er man flere er det selvfølgelig endnu billigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersmand skrev, den 24.10.2025 at 17:35:

Jeg troede kun det var tyskland, østrig og sweiz der var fkk.

Du kan finde FKK eller FKK lignende flere andre steder: Spanien, Colombia, Thailand (hvor de kaldes GC/Gents/Gentlemens Club), m.fl. Mange steder har du sådan en lidt flydende overgang mellem bordello og FKK - dvs. at du kan møde pigerne mere eller mindre letpåklædte i et barområde, konversere dem lidt - og så tage dem med ovenpå. Nogle steder er det freelancere, som du kun kan invitere med hjem - eller på hotel.

I Thailand har jeg mødt flere piger på Gents Clubs - og så efter lukketid, (ofte lukker GCs i Thailand allerede kl. 2130 pga. det er lukkede klubber i modsætning til Open Beer Bars) aftalt at komme og samle dem op (sørg for at få deres LINE), taget dem med i byen, ud at spise mv. og ellers fortsat hjemme i condoen og senere spist morgenmad sammen. En fra min første tur til Thailand, hvor vi var sammen hver nat og formiddag i 3 uger, kommer jeg stadig sammen med.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...